فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ما به برجام و پسابرجام کاری نداریم و اگر ضربه ی اول را وارد کنند ضربه دوم از طرف ما محکم تر خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۲۴۴۸۳
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش به نقل از  بسیج پرس؛ امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در هشتمین کنگره دندانپزشکی نیروهای مسلح که در هتل المپیک برگزار شد، با بیان اینکه راهبرد کلی نیروهای مسلح در فرهنگ دینی توسط امام علی (ع) ترسیم شده است، عنوان کرد: ایشان فرموده اند که نیروهای مسلح دژها و قلعه های مستحکم یک ملت هستند و این یعنی نیروهای مسلح باید آنقدر صلابت و صلاحیت داشته باشند که ملت در کنار آن ها احساس آرامش کند.
 
وی با بیان اینکه دکترین نیروهای مسلح دفاعی و مبتنی بر بازدارندگی  است، عنوان کرد: دکترین ما دفاعی است یعنی ما هیچ گاه قصد تهاجم و تجاوز به هیچ کشوری را نداریم و شروع کننده هیچ جنگی نخواهیم بود و دکترین ما مبتنی بر بازدارندگی است به این معنی است که از هر امکاناتی برای ارتقای ظرفیت های دفاعی و آب بندی خود استفاده می کنیم و ما به برجام و پسابرجام کاری نداریم و اگر ضربه ی اول را وارد کنند ضربه دوم از طرف ما محکم تر خواهد بود.
 
امیرپورستان در ادامه خاطرنشان کرد: در کنار این آمادگی برای مقابله با تهدیدات بر اساس تدابیر رهبری نیروهای مسلح موظف هستند که از ظرفیت های انسانی و تجهیزاتی و تاسیساتی خود تا جایی که به ماموریت اصلی شان لطمه نمی خورد به مردم خدمت رسانی کنند.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با  اشاره به اینکه خدمات رسانی در حوزه بهداشت و درمان از دیگر ماموریت های نیروهای مسلح است، گفت: نزاجا در سراسر کشور ده ها مرکز درمانی و بیمارستان دارد و به مردم و نیروهای مسلح خدمات رسانی می کنند.
 
امیرپوردستان خاطرنشان کرد: هشتمین کنگره دندان پزشکی نیروهای مسلح که با محوریت دندان پزشکی با کمترین مداخله در حال برگزاری است در این روش خدمت گذاری پایه ریزی شده است.
 
وی در این رابطه افزود: خدمات دندان پزشکی گران قیمت و وقت گیری و وابسته به خارج است که این نشان می دهد از نظر مواد نگهداری و تجهیزات در این حوزه وابسته به خارج است و برگزاری این کنگره با محوریت دندان پزشکی با کمترین مداخله می تواند نقطه عطفی در عرصه دندان پزشکی نظامی باشد.
 
امیرپوردستان در پایان تصریح کرد: همه حرکت های عظیم علمی از نیروهای مسلح آغاز می شود و به جاهای دیگر کشور وصل شده است.
 
 
انتهای پیام/

ارسال نظرات