انفجاری مهیب در قلب اسرائیل+تصاویر

بر اثر انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در منطقه «رمان غان» ‌ در مرکز تل‌آویو دست کم سه نفر زخمی شدند.
کد خبر: ۸۶۲۴۴۸۴
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش به نقل از  بسیج پرس؛ بر اثر انفجار یک دستگاه خودروی بمب‌گذاری شده در مرکز شهر تل‌آویو دست‌کم سه نفر مجروح شدند.
کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که بر اثر انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در منطقه «رمان غان» ‌ در مرکز تل‌آویو دست کم سه نفر زخمی شدند.
 
در حالی که برخی منابع صهیونیستی از وخامت حال این مجروحان خبر داده‌اند برخی دیگر اعلام کرده‌اند که این سه صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند.
 
رسانه‌های صهیونیستی می‌گویند یک بمب دست‌ساز در یک خودرو کار گذاشته شده بود و با انفجار آن صهیونیست‌ها به وحشت افتاده‌اند.
 
این رسانه‌ها به جزئیات بیشتر اشاره نکرده‌اند. تاکنون هیچ گروه یا فردی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.
 
در همین حال رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که سازمان‌های امنیتی صهیونیستی در مقابله با عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان ناکام مانده‌اند.
 
«گادی آیزنکوت» در اظهاراتی تصریح کرد که ارتش و سازمان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در مقابله با عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان ناکام مانده‌اند، زیرا این عملیات‌ها به طور ناگهانی اتفاق می‌افتد و هیچ هشداری در مورد آن داده نمی‌شود.
 
وی اشاره کرد که در ۳ ماه گذشته بیش از ۱۰۰ مورد حمله با سلاح سرد علیه شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست انجام شده است بدون اینکه سازمان‌های امنیتی بتوانند حتی یک مورد از این عملیات‌ها را پیش بینی کنند.
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/

ارسال نظرات