حوزه علمیه الزهرا (س) زنجان از ابتدای فعالیت خود تا کنون توانسته بیش از ۷۰۰ طلبه خواهر را تربیت کرده و هم اکنون نیز ۲۷۰ طلبه در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند.
کد خبر: ۸۶۲۴۵۰۱
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه الزهرا (س) زنجان به عملکرد ارزنده حوزه علمیه الزهرا (س) زنجان در تربیت خواهران طلبه در حوزه علوم دینی اشاره کردو گفت: این حوزه از ابتدای فعالیت خود تا کنون توانسته بیش از ۷۰۰ طلبه خواهر را تربیت کرده و هم اکنون نیز ۲۷۰ طلبه در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

حجت الاسلام بلال محمدی افزود: داشتن زمینه و ظرفیت شکرگذاری از خوبی‌ها و آشکار کردن آن، نشانه سلامت و اعتدال انسان و احساس مسئولیت در قبال خوبی‌ها است.

وی اظهار کرد: تشکر از خوبی‌ها و خوبان یک ضرورت و اصل انسانی است که خواستگاه آن در فطرت الهی انسان‌ها ریشه دارد.

مدیر حوزه علمیه خوهران استان زنجان گفت: شکر از بندگان پیش‌زمینه تشکر از خدا است و در این میان کسی که نتواند خوبی بندگان را ببیند، نمی‌تواند نعمت‌های الهی را دیده و در برابر آنها شکرگذار کند.

حجت الاسلام محمدی تاکید کرد: شیرینی زندگی جمعی به وجود همین فضیلت است و شکرگذاری و قدر دانستن خوبی افراد، که یک ارزش انسانی و دینی است.

گفتنی است، در این مراسم از خدمات ارزنده ۲۰ ساله عدلیه علیزاده مدیر سابق حوزه علمیه الزهرا (س)تقدیر شد و سپهری به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

ارسال نظرات