خبرهای داغ:
امام جمعه در ديدار با جمعی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس مطرح كرد:
خبرگزاري بسيج:‌آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان در دیدار جمعی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: خط امام و رهبری، همان خط پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) و ائمه معصومین (علیهم السلام) است و گروه ها و احزابی که تشکیل شده است، تنها بازی سیاسی است که طبق آیات قرآن تنها دو گروه در کشور اسلامی وجود دارند، یا انقلابی یا ضد انقلاب و گروه هایی که تشکیل شده است، هیچ معنایی ندارد.
کد خبر: ۸۶۲۴۵۱۰
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان در دیدار جمعی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: خط امام و رهبری، همان خط پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) و ائمه معصومین (علیهم السلام) است و گروه ها و احزابی که تشکیل شده است، تنها بازی سیاسی است که طبق آیات قرآن تنها دو گروه در کشور اسلامی وجود دارند، یا انقلابی یا ضد انقلاب و گروه هایی که تشکیل شده است، هیچ معنایی ندارد.

وی ادامه داد: هر کس انقلابی باشد، باید پایبند به فرامین رهبری و طبق قانون اساسی عمل کند که خداوند در قرآن خطاب به پیامبر فرمود، اگر اینان در برابر حکم و قضاوت هایی که انجام می دهی، اختلاف کردند، ایمان نیاوردند ، حکم تو فصل الخطاب است و همه مخالفان و موافقان باید تسلیم باشند.

آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه خطاب به جانبازان با تأکید بر اهتمام بیشتر مسؤولین برای ایجاد تسهیلات مناسب جهت رفاه این قشر از جامعه بيان داشت: رسیدن به مقام جانبازی لطف بزرگ خداوند نسبت به شما است و اگر ما نتوانستیم در قبال شما وظیفه خود را به درستی انجام دهیم، این بی ادبی های ما باعث کفران نعمت توسط شما نشود و شما را نسبت به الطاف الهی دلسرد نکند.

وی گفت: با فضیلت ترین اعمال، سخت ترین آنها است، لذا اجر و مقام شما نسبت به شهدا بالاتر است و شما همچنان صدمات و ترکش وگلوله جنگ را تحمل می کنید .

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصريح كرد: هیچ گاه بر اثر مشکلات ارتباط با خدا را سست نکنید که اگر این انقلاب حفظ شده است به برکت خون شهدا و شما جانبازان عزیز است، و اگر هم در طول انقلاب دارای ریزش هایی بوده ایم، رویش نیز وجود داشته که نمونه آن شهدای مدافع حرم و جوانانی انقلابی هستند که حتی پس از دوران جنگ متولد شدند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها