معاون امور اجتماعی دادگستری استان یزد با اشاره به اهمیت همکاری همه دستگاه‌های مرتبط گفت: ادارات برتر در زمینه پیشگیری از وقوع جرم در یزد تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۲۴۵۳۴
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸

به گزارشخبرگزاری بسیج از یزد: سیدعلی‌اصغر رفاهی پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه پیشگیری از وقوع جرم استان یزد با اشاره به اینکه پیشگیری باید در امور قضایی مقدم بر دیگر امور قرار گیرد، اظهار داشت: با اقداماتی که در زمینه پیشگیری در جامعه صورت گرفته، نتایج خوبی حاصل شده است.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه اقدامات خوبی از سوی معاونت اجتماعی و پیشکیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد صورت گرفته، ادامه داد: استن یزد در گذشته شاهد رشد طلاق در حد بالایی بود ولی با اقدامات مشاوره‌ای صورت گرفته در زمینه تحکیم بنیان خانواده، شاهد کاهش چشم‌گیر این پدیده در یزد بودیم.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد بر اهمیت همکاری دستگاه‌های مختلف در زمینه اجرای طرح‌های پیشگیری از وقوع جرم در استان یزد تاکید کرد و گفت: در شهرستان یزد همکاری خوبی بین نهادهای مختلف وجود دارد.

رفاهی به ارتباط خوب شهرداری یزد و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد اشاره کرد و گفت: در پایان سال ادارات برتر استان یزد در زمینه همکاری برای پیشگیری از وقوع جرم تقدیر می‌شوند.

ارسال نظرات