جانشین فرمانده سپاه بیجار از اجرای 157 برنامه متنوع فرهنگی ویژه ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۴۵۶۷
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسن عسکری از اجرای 157 برنامه متنوع فرهنگی،ورزشی و اجتماعی همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهرستان بیجار خبر داد.

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های دهه فجر مانند سال های قبل بصورت مردمی محور است،گفت: فضا سازی این ایام باید به نحوی انجام شود که موجب انتقال ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نسل سوم و چهارم انقلاب شود.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان بیجار به نقش بارز مردم در طول انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم همگام با تحولات جامعه و دنیای امروز، حرکت خود را تسریع می نمایند و بیشتر از هر زمان دیگری به صحنه آمده و کماکان از انقلاب خود دفاع خواهند کرد.

عسکری خاطر نشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که مردمی بودن و نشات گرفته از اسلام ناب محمدی موجب تمایز آن از سایر انقلاب ها در جهان شده است.

وی گفت: نواختن زنگ انقلاب در مدارس،برگزاری یادواره های شهدا در تمامی حوزه ها ،پایگاه های مقاومت و رده های مختلف بسیج،اجرای ویژه برنامه گرامیداشت دهه فجر،برگزاری مسابات فرهنگی و ورزشی،برگزاری جلسات روشنگری و بصیرت افزایی،برگزاری کارگاه هایی آموزشی ،برپایی نمایشگاه های مختلف از مهم ترین برنامه های ایام الله دهه فجر در شهرستان بیجار است.

جانشین فرمانده سپاه بیجار خاطر نشان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا ،غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا ،تجدید پیمان با آرمان های شهدا،اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم و برپایی ایستگاه سلامت از دیگر برنامه های بسیج در گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

ارسال نظرات