مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد:

ظرفیت شوراهای فرهنگی یزد در مراسم‌های دهه فجر به‌کارگیری شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه مشارکت عمومی اقشار مختلف جامعه در مناسبت های ملی و مذهبی گفت: برجسته‌سازی نام، ارزش و اهداف انقلاب اسلامی در رسانه‌های یزد انجام شود.
کد خبر: ۸۶۲۴۵۸۶
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹

به گزارشخبرگزاری بسیج از یزد: احمد پهلوانیان پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاددهه فجر استان یزد با بیان اینکه انقلاب اسلامی جریانی ریشه‌دار و تاریخی است، اظهار داشت: افتخار پیروزی انقلاب و فرهنگ اسلامی در برابر استکبار مطلعق به تمام آزدی‌خواهان جهان به ویژه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مدیرکل صداو سیمای مرکز یزد انقلاب اسلامی را، انقلابی فرهنگی، الهی و دنباله‌دار دانست و بیان کرد: زمان و مکان نظام انقلاب اسلامی، فراتر از عمر و مرزهای جغرافیایی کشور اسلامی ایران است.

پهلوانیان با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ولایت‌مداری در جامعه‌اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در بحث برجام، نتیجه مقاومت فکری و اقتصادی اقشار مختلف جامعه در برابر توطئه‌ها و تحریم‌های استکبار جهانی است.

وی روز 22 بهمن را روز ملت ایران عنوان کرد و اظهار داشت: بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی به ویژه دهه فجر، فارغ از هرگونه جناح بازی و چند قطبی کاذب، از جمله مهمترین وظایف اقشار مختلف جامعه و مسئولان استان است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی و ترویج ارزش های انقلاب توسط رسانه ها افزود: برجسته سازی نام، ارزش و اهداف نظام انقلاب اسلامی توسط رسانه‌های استان یزد انجام شود.

پهلوانیان راه‌اندازی کمیته علمی ویژه دهه فجر در استان یزد را ضروری دانست و ادامه داد: از ظرفیت شوراهای فرهنگی استان یزد به منظور تدوین برنام های ویژه مراسم ستاد دهه فجر استفاده شود.

وی طرح مسائل و تولید محتوا را از جمله مهمترین رسالت دست‌اندرکاران ستاد دهه فجر عنوان کرد و اظهار داشت: تدوین و اجرای برنامه های متنوع و فرهنگی ویژه دهه فجر در دستور کار صدا و سیمای مرکز یزد قرار دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار