خبرهای داغ:
یادواره شهید آل اسحاق و شهدای محله اباذر قم با حضور پیکر شهید رضا محمدی، شهید مدافع حرم، امشب در مسجد اباذر میدان پلیس قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۴۶۰۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، یادواره شهید محمد جواد آل اسحاق و شهدای محله اباذر و منطقه بلوار شهید محلاتی قم، امشب در حالی برگزار شد که پیکر مطهر شهید رضا محمدی از شهدای لشکر فاطمیون مدافع حرم میهمان مراسم بود.

در این مراسم که با حضور خانواده معظم شهید آل اسحاق و خانواده های سایر شهدا برگزار گردید، ابتدا حبیب معصوم از جانبازان دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از رشادت های رزمندگان اسلام در سالهای حماسه و ایثار پرداخت.

سپس حجت الاسلام رسول پور حول محور پرهیز از اعتدال در برخورد با دشمن به ایراد سخن پرداخت و در پایان، اسلام میرزایی حلقه دل محبان اهل بیت(ع) را با مرثیه خوانی در عزای سالروز رحلت حضرت معصومه(س) به حرم سیدالشهدا(ع) متصل نمود.

این مراسم با حضور مختاران فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع)، قهرمانپور فرمانده حوزه شهید باهنر و فرماندهان پایگاه های تابعه، بسیجیان پایگاه شهید آل اسحاق و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد.

همچنین برپایی ایستگاه صلواتی از برنامه های جنبی مراسم بود. در پایان مراسم، شرکت کنندگان پیکر شهید مدافع حرم را بر روی دست های خود تشییع کردند.

شهید محمد جواد آل اسحاق، از نیروهای امدادگر و تک تیرانداز گردان امام سجاد(ع) لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) بود که در اول بهمن سال 65 در منطقه شلمچه به شهادت رسید.  
ارسال نظرات
پر بیننده ها