خبرهای داغ:
باشگاه خبرنگاران بسیج طی مراسمی با حضور مدیر مسئول خبرگزاری بسیج جمعی از مسئولان استانی به صورت رسمی کار خود را در قم آغاز کرد.
کد خبر: ۸۶۲۴۶۲۷
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم افتتاحیه باشگاه خبرنگاران بسیج استان قم به منظور آغاز به کار رسمی خبرنگاران بسیجی در این استان، در سالن شهید اخلاقی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) تقوای الهی و خداترسی را از ویژگی‌های مورد نیاز مجریان رسانه برشمرد و عنوان کرد: انسان از نگاه خداوند دور نیست به همین علت باید تقوای الهی پیشه داشته و در عرصه‌های مختلف زندگی برای تحقق خواسته‌های خداوند تبارک و تعالی تلاش کند؛ اگر کسی با این نگاه زندگی خود را ادامه دهد، می‌تواند به موفقیت‌های بسیاری برسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری خاطرنشان کرد: انسان نسبت به باطن و ظاهر خود آگاه است و این علم مانع می‌شود، از اینکه او اقدامی خلاف باورهای وجودی خود انجام دهد.

همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: فعال رسانه‌ای برای پیشبرد عالی‌ترین اهداف سیاسی دروغ نمی‌گوید و غیبت نمی‌کند و تا زمانی که با این آرمان به حرکت خود ادامه دهد صادق، راستگو و امین است.

حجت‌الاسلام عباس دانشی از توجه اسلام ناب محمدی به ارزش‌های انسانی و پایداری در حفظ آنها در شرایط مختلف یاد کرد و ادامه داد: امانت‌داری یکی از اصولی‌ترین ارزش‌های دین اسلام است که می‌تواند در عرصه رسانه یکی از ارزشی‌ترین اصول باشد.

قائم‌مقام مدیرعامل و مدیر مسئول خبرگزاری بسیج با بیان اینکه بسیج به دنبال حداقل آموزش‌های خبری برای بسیجیان است، تصریح کرد: باشگاه خبرنگاران بسیج، خدمات بسیجیان و نظام اسلامی که به واسطه دغدغه‌های غیر بسیجی رسانه‌های دیگر پوشش داده نمی‌شود، را پوشش می‌دهد و این امر رسالت اصلی باشگاه خبرنگاران افتخاری است.

علوی از حرکت‌های جهادی بسیجیان در عرصه‌های مختلف یاد کرد و گفت: برخی اقدامات کم‌ ارزش توسط رسانه در میان مردم مطرح می‌شود اما فعالیت‌ها و حرکت‌های بسیجیان مورد غفلت قرار می‌گیرد.

رضا حافظی جانشین فرمانده سپاه استان قم، امیرحسین مرادی فرمانده ناحیه امام حسن(ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع)، محمدرضا موحد فرمانده ناحیه امام رضا(ع)، رسول خادم مدیر خانه مطبوعات استان قم، علیرضا ظهرابی معاون عملیات، تقوایی معاون روابط عمومی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، حجت الاسلام رفیعی معاون روابط عمومی تیپ 83 امام صادق(ع) در این مراسم حضور داشتند.

رونمایی از کارت باشگاه خبرنگاران بسیج و تقدیر از افشین گودرزی معاون سابق روابط عمومی سپاه استان قم، سید حسن حسینی مسئول روابط عمومی ناحیه امام حسین(ع)، عباس آقاسی خبرنگار برتر افتخاری بسیج در سال 94 و قاسم صابری پیشکسوت عرصه خبر بسیج از بخش‌های دیگر مراسم بوده است.
ارسال نظرات