برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت محرمعلی مرادخانی زنده نگه داشتن یاد و خاطر جانفشانی مدافعان در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) است که « عند ربهم یرزقون» شدند.
کد خبر: ۸۶۲۴۶۳۰
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹



خبرگزاری بسیج مازندران سردار رستمیان فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلای سپاه مازندران در گفتگو با سید حسینعلی تقوی خبرنگار بسیج سپاه کربلا گفت: حضور گسترده و با عظمت مردم بویژه جوانان در مراسم اربعین شهید مراد خانی بدان معناست که روح شهید و یاد شهید همواره زنده است و روح شهید و همه شهدا ناظر بر اعمال ماست و هموراه این احساس در ماست و یقینا راه این شهید ماندگار بوده و آن را ادامه خواهیم داد.

سردار رستمیان در حاشیه مراسم چهلمین روز شهادت سردار محرمعلی مراد خانی در تنکابن افزود: این شخصیت بزرگوار از ابتدای انقلاب اسلامی با ورود ش به جبهه های دفاع مقدس، بارها و بارها درتمامی میادین جهاد و نبرد حضور می یافت و دین خود را در آن فضا هم توانست به انقلاب اسلامی ادا کند.

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا یاد آور شد: مراسم چهلمین روز شهادت شهید زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای مدافع حرم بویژه شهید محرمعلی مرادخانی است که در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) جانفشانی کردندو عند ربهم یرزقون شدند.

گرچه این شهید والامقام ، به کرات در دفاع مقدس به درجه جانبازی نائل شد اما آرام نمی نشست و هر موقع و هر جا دفاع از حریم انقلاب اسلامی و دفاع از حریم ولایت بود حضور موثر می یافت و جانانه دفاع می کرد و همین روحیه منجر گردید که فقدان فیزیکی شهید بر ما سخت بگذرد .

از اثرات بسیار خوب خون پاک این شهید و شهدای مدافع حرم که در نسل حاضربوجود آورده ، شور و هیجانی است که در بین جوانان و دوستداران امامت و ولایت و دوستدارانی که سر و پا شوق حضور در میادین دفاع و نبرد باظلم دارند را می توان اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها