مسئول بسيج سازندگي سپاه کربلا مازندران در جلسه ستاد پشتيباني اردوهاي جهادي در گلوگاه گفت: اردوهاي جهادي موجب پيوستگي ملت با دولت مي‌شود .
کد خبر: ۸۶۲۴۶۳۵
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰




خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه، جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی ظهر روز گذشته با حضور سرهنگ غلامرضا شریعتی مسئول بسیج سازندگی استان مازندران، یاسر جعفری معاون فرماندار، سرهنگ عباسعلی صادقی جانشین ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه، بخشداران بخش مرکزی و کلباد، مسئول بسیج سازندگی گلوگله و جمعی از مسولان در محل فرمانداری برگزار شد.

معاون فرماندار دستگیری ۱۰ تفنگدار امریکایی توسط سپاه پاسداران که به آبهای سرزمینی ایران در خلیج فارس نفوذ کرده بودند را نشانه هوشیاری نیروهای مقتدر سپاه پاسدارن دانست و گفت:سپاه پاسدارن این پیام را به کشورهای دنیا رساند که ایران در زمینه امنیت و حفظ تمامیت ارضی هیچ شوخی با کسی ندارد و پاسخ ایران بسیار سخت و شکننده خواهد بود.

یاسر جعفری در ادامه در خصوص برداشتن تحریم‌های ظالمانه گفت: برداشتن تحریم‌ها در این موقعیت حساس کنونی که در جهان بر علیه ایران حاکم بود، یک پیروزی بزرگ است زیرا ما توانستیم با علی‌رغم مخالفت‌های کشورهایی همچون اسراییل و عربستان این تحریم‌ها را برداریم.

مسئول بسیج سازندگی استان مازندران درخصوص اردوهای جهادی با توجه به سخنان گوهر بار مقام معظم رهبری تصریح کرد: اردوهای جهادی موجب پیوستگی ملت با دولت می‌شود.

غلامرضا شریعتی اردوی جهادی را بزرگترین فرصت برای نظام و دولت دانست و گفت: اگر روحیه جهادی و ارزشی در هر کشوری آن جاری باشد و توجه به انجام امورات کشور با روحیه جهادی باشد بخش اعظمی از مشکلات جامعه حل خواهد شد و این حرکت موجب کاهش بسیاری از هزینه‌های دولتی می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در سال آینده یک هزار و ۱۴ پروژه محرومیت زدایی دراستان انحام می‌شود و سهمشهرستان گلوگاه ۳۰ پروژه خواهد بود.

مسئول بسیج سازندگی استان مازندران افزود: محدوده زمان کار۶ ماه نخست سال است که با تشکیل کمیته‌های منابع انسانی، کمیته فنی و تخصصی، کمیته شناسایی و عرصه‌یابی ،کمیته تامین منابع مالی و کمیته خیرین و مشارکتهای مردمی انجام می‌گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها