رئیس اتحادیه علمای یمن:

قرابت مازندران و یمن به قرن ها قبل وابسته است

شرف‌الدین با تاکید بر اینکه یک هزار و 200 سال قبل مردمانی از دیار مازندران در یمن به شهادت رسیدند، افزود: امروز آرامگاه آن شهدا در جوار یکی از امامزادگان یمنی به آرامگاه مازندرانی‌ها معروف است.
کد خبر: ۸۶۲۴۶۵۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس اتحادیه علمای یمن گفت: اهداف مردم ایران و یمن در مقابله با رژیم صهیونیستی و آمریکا مشترک است.

شمس‌الدین شرف‌الدین پس از خاک‌سپاری چهار شهید مجاهد مقاومت مردمی کشور یمن در بقعه ناصرالحق، اظهار کرد: شهدای یمن در راه دفاع از اسلام، اعتقادات و مرز و بوم خود می‌جنگند.

وی افزود: مردم یمن در راه مبارزه حق علیه باطل جان‌فشانی دارند و می‌دانیم که پیروزی نهایی از آن ما است.

رئیس اتحادیه علمای یمن تصریح کرد: مردم یمن به آل‌سعود و عربستانی‌ها اجازه نمی‌دهند تا سرزمین آنها را در اختیار گیرند.

این مسئول با اعلام اینکه امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی ایران بیداری اسلامی را در کشورهای آزادی‌خواه به راه انداختند، بیان کرد: ما به هیچ وجه لحظه‌ای از دفاع کشورمان دست بر نمی‌داریم.

شرف‌الدین با تاکید بر اینکه یک هزار و 200 سال قبل مردمانی از دیار مازندران در یمن به شهادت رسیدند، افزود: امروز آرامگاه این شهدا در جوار یکی از امامزادگان یمنی به آرامگاه مازندرانی‌ها معروف است.

رئیس اتحادیه علمای یمن خاطرنشان کرد: مردم شهرستان آمل نیز از شهدای یمن بودند که در آرامگاه مازندرانی و مقبره طبری‌ها دفن هستند.

این مسئول اظهار کرد: مردم یمن همانند مردان و زنان ایران در مقابله با رژیم صهیونیست، اسرائیل، آمریکا و آل‌سعود یک هدف را دنبال می‌کنند.

وی گفت: از مردم مازندران و شهرستان آمل به همراه همه مسئولان و مدیران برای برگزاری مراسم باشکوه وداع، تشییع و خاک‌سپاری شهدای جبهه مقاومت یمن قدردانی دارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار