قاسمی با اعلام اینکه هیچ جنگی بین شیعه و سنی وجود ندارد، گفت: دشمن برای تحقق این هدف تمام ابزار تبلیغی و دیگر ابزار خود را به کار گرفته است.
کد خبر: ۸۶۲۴۶۵۷
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰





به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رستم قاسمی پس از خاک‌سپاری چهار شهید مجاهد مقاومت مردمی کشور یمن در بقعه ناصرالحق، اظهار کرد: آمل از شهرهای پیشتاز در عرصه شهادت‌طلبی و مقاومت است که امروز نیز میزبانی از چهار شهید مقاومت یمن را بر عهده دارد.

وی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی همواره به دنبال براندازی نهضت‌های منطقه به ویژه انقلاب اسلامی هستند و برای نابودی و محصور کردن انقلاب دست به اقدام‌های مختلفی زدند.

مشاور معاون اول رئیس‌جمهور بیان داشت: اگر چه استکبار در مقطعی توانست برخی از نهضت‌ها و انقلاب‌ها را رو به خاموشی ببرد ولی برای خاموشی انقلاب اسلامی ایران با استفاده از همه ابزارها و نقشه‌ها با شکست روبرو شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمنان می‌دانند انقلاب اسلامی ایران با دیگر جریان‌ها تفاوت اساسی دارد، تصریح کرد: ترور، تفرقه‌افکنی، اختلاف‌افکنی و بهره‌گیری انواع فتنه از ابزارهای براندازی انقلاب اسلامی بود.

قاسمی خاطرنشان کرد: امروزه استکبارگران سه محور اصلی را برای از بین بردن انقلاب اسلامی در دستور کار دارند که نخستین محور ایجاد خلل درون خانواده انقلاب بود و برای این منظور فتنه 88 راه افتاد.

وی با اعلام اینکه هیچ جنگی بین شیعه و سنی وجود ندارد، گفت: دشمن برای تحقق این هدف تمام ابزار تبلیغی و دیگر ابزار خود را به کار گرفته است.

مشاور معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه آمریکا با همه توان به عراق حمله کرده و قرار بود سال‌ها در این کشور حکومت کند، ادامه داد: ولی امروزه آمریکا با سرازیر شدن جنازه‌های‌شان آرزوی دیرینه را به گور بردند و نیروهای عراقی با مشاوره و کمک ایران توانستند حکومت انقلابی و مردمی شکل دهند.

این مسئول با اشاره به اینکه سومین محور نابودی انقلاب و مقاومت علیه داعش است، افزود: دشمنان می‌خواهند با شمشیر دین‌داری به اسلام ضربه بزنند هر چند امروز روزهای آخر عمر داعش در منطقه است.

قاسمی با تاکید بر اینکه امروزه با درایت و هدایت رهبر انقلاب در مقابل همه توطئه و دشمنی‌ها مستحکم ایستاده‌ایم، یادآور شد: حزب‌الله امروزه قوی‌ترین ارتش انقلابی است تا حدی که صهیونیسم تمام ابزار خود را برای نابودی آن به خدمت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه کشور یمن در گذشته حیاط خلوت عربستان بود، گفت: امروزه مردم این کشور به دنبال حقوق به حق خود هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها