به مناسبت دهه فجر؛

همایش بزرگ پیاده‌روی مدافعان عفاف و حجاب در صومعه‌سرا

فرمانده حوزه بسیج خواهران صومعه‌سرا گفت: همایش بزرگ پیاده روی مدافعان عفاف و حجاب ویژه بانوان همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۴۶۶۹
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
آروز محمدی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا دهه مبارک فجر اظهار کرد: دهه فجر به عنوان بزرگترین رویداد انقلاب با حمایت وپشتیبانی معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) در برابر رژیم ستم شاهی هدایت و با حضور به موقع و سریع مردم به نتیجه و پیروزی رسید.

وی با اشاره به نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: بانوان در تمام عرصه‌های این انقلاب پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و هستند.

 محمدی گفت: برگزاری هرچه با شکوه‌تر ویژه برنامه‌های ایام الله دهه فجر عامل مهم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج مبارزه با ظلم و ستم و گسترش عدل و داد در بین جوانان و نوجوانان به ویژه بسیجیان است.

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا تصریح کرد: در این راستا حوزه مقاومت کوثر بسیج خواهران صومعه سرا با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران به منظور زنده نگه داشتن رخداد بزرگ دهه فجر در اذهان و انتقال این فرهنگ به نسل‌های بعدی جامعه ویژه برنامه‌هایی را  در سطح حوزه و پایگاه‌های حوزه اجرا می‌کند.

 

محمدی تصریح کرد: نشست با خواهران در زمینه ازدواج و افزایش موالید جز ویژه‌برنامه‌های این حوزه است که در ایام الله دهه فجر در مصلی این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همایش بزرگ پیاده روی مدافعان عفاف و حجاب ویژه بانوان همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این همایش بانوان ضمن رعایت حجاب و پوشش اسلامی با در دست داشتن پلاکاردهایی بر ضرورت رعایت حجاب و عفاف در جامعه تاکید می‌کنند.

محمدی با بیان اینکه همایش پیاده‌روی با مشارکت کمیته بانوان شهرستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: برپایی جشنواره غذا توسط پایگاه سیاه اسطلخ، برگزاری کلاس آموزشی حلوا ضیابری در پایگاه ام عماره، برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع شناخت و شناسایی انقلاب از جمله برنامه‌های این نهاد است.

وی افزود: فضاسازی حوزه و پایگاه‌ها، گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی در پایگاه‌ها، حضور با شکوه خواهران بسیجی در نماز عبادی سیاسی جمعه و شرکت در راهپمایی باشکوه 22 بهمن از دیگر برنامه‌های حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا در دهه مبارک فجر است.

ارسال نظرات