خبرهای داغ:
مدیرعامل خبرگزاری بسیج:

باشگاه خبرنگاران بسیج، بزرگ‌ترین باشگاه خبری دنیا

مدیرعامل خبرگزاری بسیج گفت: باشگاه خبرنگاران بسیج بزرگ‌ترین باشگاه خبری دنیاست، زیرا این باشگاه از ظرفیت مجموعه بزرگ و سازمان‌ یافته‌ای به نام بسیج که در نقاط مختلف کشور حضور و نفوذ دارد، استفاده می‌کند.
کد خبر: ۸۶۲۴۶۸۷
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید حسین علوی صبح امروز در مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران بسیج استان قم که در سالن شهید اخلاقی ستاد سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) برگزار شد، اظهار کرد: باشگاه خبرنگاران بسیج بزرگ‌ترین باشگاه خبری دنیاست، زیرا این باشگاه از ظرفیت مجموعه بزرگ و سازمان‌ یافته‌ای به نام بسیج که در نقاط مختلف کشور حضور و نفوذ دارد، استفاده می‌کند.

وی اضافه کرد: به واسطه ماموریت ویژه‌ای که توسط رهبر انقلاب اسلامی به بسیج ابلاغ شده، این مجموعه با تهدیدات عرصه جنگ نرم برخورد می‌کند.

مدیرعامل خبرگزاری بسیج رسانه را شاه کلید تهدید نرم نظام اسلامی خواند و اضافه کرد: سربازان این سطح درگیری با استکبار خبرنگاران هستند و بسیج به عنوان ظرفیت بزرگ مردمی می‌تواند در این راستا تاثیرگذار باشد اما با وجود حضور بسیج در عرصه‌های مختلف تاکنون به شیوه مناسبی از این ظرفیت در عرصه رسانه استفاده نشده است.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران بسیجی در اقشار مختلف جامعه اسلامی حضور دارند، عنوان کرد: بسیج از ظرفیت‌های خود برای افزایش امنیت عمومی اقدام می‌کند و در این زمینه ماموریت تخصصی و چشم‌داشت مادی ندارد.

وی با بیان اینکه بسیج به دنبال حداقل آموزش‌های خبری برای بسیجیان است، تصریح کرد: باشگاه خبرنگاران بسیج، خدمات بسیجیان و نظام اسلامی که به واسطه دغدغه‌های غیر بسیجی رسانه‌های دیگر پوشش داده نمی‌شود را پوشش می‌دهد و این امر رسالت اصلی باشگاه خبرنگاران افتخاری است.

علوی از حرکت‌های جهادی بسیجیان در عرصه‌های مختلف یاد کرد و گفت: برخی اقدامات کم ارزش توسط رسانه در میان مردم مطرح می‌شود اما فعالیت‌ها و حرکت‌های بسیجیان مورد غفلت قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: برای ستاد خبرگزاری بسیج بودجه‌های مضاعف درنظر گرفته نمی‌شود و بودجه‌ها فقط برای تجهیز خبرنگاران افتخاری و آموزش آنها هزینه می‌شود.

علوی با اشاره به اینکه جریانی در کشور برای دور کردن دشمنی آمریکا از ملت ایران تلاش می‌کند، اظهار کرد: آمریکا بت بزرگ است و افرادی که دیدگاه‌های نادرست نسبت به رژیم صهیونیستی کودک‌کش را در جامعه ترویج می‌دهند و آمریکا را به دو جریان افراطی و اعتدال‌گرا تقسیم می‌کنند، خط اشتباهی را ایجاد کرده‌اند.

وی بر بصیرت‌افزایی در میان مردم جامعه اسلامی تاکید کرد و گفت: باید مراقب اشتباهات جریانات سیاسی و رسانه‌ها در کشور باشیم، برخی از رسانه‌های دوست و برخی وابسته به نظام، جهت‌گیری سیاسی مناسبی ندارند.

مدیرعامل خبرگزاری بسیج خاطرنشان کرد: اکنون بزرگ‌ترین تحریم بر کشور نازل شده و این تحریم مفت‌ خریدن نفت است زیرا نفت به قیمت تولید به فروش می‌رسد و در صورتی که بهتر است در این شرایط آن را نفروشیم؛ دشمنی آمریکا را باید از طریق جنگ نیابتی شناسایی و آن را به مردم معرفی کرد.

وی با بیان اینکه اکنون شرایط حساسی در کشور حاکم است، اضافه کرد: در عرصه انتخابات برخی از جریانات از جمله فتنه‌گران 88 به دنبال نفوذ و فشارهای داخلی هستند، جنگ نیابتی در عرصه‌های مختلف جامعه تعریف می‌شود.

علوی از جایگاه شورای نگهبان در جامعه اسلامی یاد کرد و ادامه داد: خبرنگار باید با رعایت اخلاق و موازین شرعی از آرمان‌ها دفاع کند و به عنوان یک بسیجی در عرصه‌های مختلف برای تحقق دستاوردهای نظام گام بردارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار