امام جمعه موقت یاسوج اظهار کرد: شورای نگهبان به هیچ وجه در تأیید صلاحیت‌ها جناح‌ها و باندهای سیاسی را در نظر نمی‌گیرد.
کد خبر: ۸۶۲۴۷۱۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲

حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور چشمگیر نمازگزاران یاسوجی در مصلای امام خمینی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: برادران مسلمان یکدیگر را کمک و یاری می‌کنند و هیچ‌گاه بدی یکدیگر را نمی‌خواهند.

وی با بیان این‌که برادر مسلمان هرگز به فکر تخطئه برادر دینی و مسلمان خود نیست، افزود: برادر مسلمان هیچ‌گاه اسرار برادر خود را افشا نمی‌کند و به فکر بدگویی برادر خود نیست.

حسینی‌صدر با گریزی به انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در انتخابات هم برادران مسلمان به جای تخریب یکدیگر تنها باید به فکر بیان خصوصیات خود باشند.

امام‌جمعه موقت یاسوج در بخش دیگری از اظهارت خود با اشاره به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و هجمه‌هایی که برخی افراد داخلی و بدخواهان خارجی نسبت به نهاد قانونی شورای نگهبان دارند، اظهار کرد: شورای نگهبان به هیچ وجه در تأیید صلاحیت‌ها جناح‌ها و باندهای سیاسی را در نظر نمی‌گیرد.

حسینی‌صدر افزود: در همه جای جهان نهادهایی همانند شورای نگهبان برای نظارت بر قانونی اساسی و همچنین تأیید صلاحیت‌ها وجود دارد.

وی گفت: افرادی که شورای نگهبان را مورد هجوم قرار می‌دهند یک‌بار هم که شده به فرمایشات امام راحل در خصوص شورای نگهبان توجه کنند.

ارسال نظرات