خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهواز گفت: برد واقعی کسب اکثریت آرا و برد در انتخابات موفقیت اصلی به‌حساب نمی آید، بلکه برد آن چیزی است که فرد منتخب به تکلیف خود عمل کرده باشد.
کد خبر: ۸۶۲۴۷۲۵
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت‌الاسلام سید ابوالحسن حسن‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به روز 7 اسفند و برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در کشور اظهار کرد: در انتخاب‌های این دو مناسبت تقوا باید یکی از شروط باشد که در آن معقوله‌هایی مانند اشتغال، جامعه، مسائل سیاسی نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه ناظران انتخابات، مجریان برگزاری آن مانند شورای نگهبان و وزارت کشور در کنار مردم و نمایندگان جز اصلی و رکن اساسی انتخابات حساب می‌شوند، افزود: نکته‌ای که مجریان این رویداد مهم باید مورد توجه قرار دهند رعایت قانون، بی‌طرف بودن نسبت به کاندیداها و تابع فرامین مقام معظم رهبری بودن است.

امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان کرد: پیروزی و برد واقعی کسب اکثریت آرا و برد در انتخابات موفقیت اصلی به‌حساب نمی آید، بلکه برد آن چیزی است که فرد منتخب به تکلیف خود عمل کرده باشد.

حسن‌زاده با بیان اینکه کاندیداهای انتخابات از سیاه‌نمایی و دادن وعده و قول‌های غیر عملی و غیر قانونی پرهیز کنند، گفت: این افراد نباید در مسئله انتخابات مسائل قومی را وارد کنند زیرا خوزستان این افتخار را دارد که با وجود چندین قومیت با همبستگی و برادری به‌سر می‌برد.

وی با اشاره به تکلیف مردم در انتخابات تصریح کرد: حامیان کاندیداهای انتخابات باید با رعایت اخلاق و ادب جهت برگزاری انتخابات زیبا و باشکوه حرکت کنند.

وی اضافه کرد: انتخابات باعث افتخار کشور و نظام و همچنین ماندگاری انقلاب اسلامی بوده و این امر باعث دشمنی برخی از کشورهای غربی با ایران شده است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه تاکید رهبری انقلاب بر حضور حداکثری مردم در انتخابات است، ادامه داد: برگزاری انتخابات باعث افزایش اقتدار کشور است و از این رو باید افرادی صالح و با تقوا انتخاب شوند که خود را سپر دفاع از دین و کشور کند نه با وارد کردن عقاید و مسائل فردی و گروهی خود آن را بر نظام ترجیح دهد.

حسن‌زاده با اشاره به مسئله نفوذ دشمنان در کشور، گفت: نفوذ در معنای واقعی یعنی اینکه یکی از افراد خودی حرف دشمن را بزند و با این کار زمینه را برای وی فراهم کند و این کار باعث شود آن فرد بخواهد چهره آمریکا را عوض کرده و تغییر ماهیت او را به اثبات برساند.

وی با اشاره به مسئله برجام اظهار کرد: همه از مسئولان دولت از جمله اعضای تیم مذاکره کننده و رئیس جمهوری در حرکت به‌سمت لغو تحریم‌ها تقدیر می‌کنیم، ولی این حرمت نباید باعث شود که مانند قبل از انقلاب ما تنها یک مصرف کننده باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها