امام جمعه موقت بخش بهمن ضمن انتقاد از سخنان ضد و نقیض دولت، گفت: دخالت در انتخابات خلاف قانون است.
کد خبر: ۸۶۲۴۷۴۴
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سروابرکوه؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه موقت بخش بهمن، با اشاره به بیانات ارزشمند و بصیرت افزای رهبر انقلاب در جمع دست اندرکاران انتخابات، اظهار کرد: برگزاری انتخابات یک مسابقه ملی و قوی می باشد، که در آن برد و باخت برای ملت مفهومی ندارد، زیرا برنده واقعی ملت ایران است.


مردم نامحرمان را به مجلس راه نمی دهند/ برنده واقعی در انتخابات ملت ایران است
حجت الاسلام محمدی همچنین افزود: شرکت افراد مسئله دار در انتخابات، بدین معنا نیست کسانی وارد مجلس شوند، که با نظام و ملت نامحرم هستند، چرا که مردم بابصیرت و انقلابی ایران اسلامی، نااهلان و نامحرمان را به مجلس راه نمی دهند.


خطیب جمعه مهردشت، تمکین همه دستگاه های دست اندرکار انتخابات، رعایت قانون، مشوش نکردن اذهان عمومی و برخورد صادقانه با مردم را از الزامات برگزاری یک رقابت سالم انتخاباتی معرفی کرد.


انتقاد از دولت بخاطر سخنان متناقض/ دخالت دولت در انتخابات خلاف قانون است
وی همچنین با انتقاد از برخی سخنان رئیس جمهور در جمع استانداران و فرمانداران، تصریح کرد: سخنان وی در شرایط کنونی بسیار قابل تامل می باشد. علیرغم تاکید رئیس دولت در خصوص عدم دخالت در روند انتخابات، مطالبی را بیان کردند، که نشان دهنده دخالت دولت و تناقض آشکار با اظهارات قبلی وی بود.


محمدی تاکید کرد: یک رئیس جمهور حقوقدان می داند که دولت نباید در امر انتخابات دخالت کند، چرا که خلاف قانون است.


وی خطاب به رئیس جمهور محترم گفت: بزرگترین مشکل امروز کشور، رکود، وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم است، که با توجه به اقتصاد مقاومتی، تلاش دلسوزانه مسئولین و تکیه بر توانایی های داخلی می توان گره این مشکل را باز کرد.


سفر حضرت معصومه(س) به ایران، نقاب از چهره نفاق برداشت
امام جمعه بخش بهمن ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) و برشمردن فضایل اخلاقی ایشان، بیان کرد: زیارت این بانوی بزرگوار که مورد تاکید فراوان اهل بیت(ع)، می باشد، نشانه اوج عظمت ایشان است.


وی ادامه داد: مهمترین علت سفر حضرت معصومه(س) به ایران، نشر و تبیین معارف الهی بود، که می دانستند موقعیتی که برای امام رضا(ع) در دستگاه خلافت مامون به دست آمده است، فرصت مناسبی برای تبیین ارزش های دینی می باشد.


محمدی عنوان کرد: بنابراین می توان سفر ایشان به ایران، را سفر زینب گونه تلقی کرد، که ضمن برملاکردن ظلم و ستم خلفای جور، نقاب از چهره نفاق برداشت.

ارسال نظرات