مردم با انتخاب نمایندگان با تقوا و شایسته می توانند منجر به تصویب قانون خوب شوند و این در نهایت به حل مشکلات خواهد انجامید.
کد خبر: ۸۶۲۴۷۶۳
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، حجت الاسلام کریم قیاسی، امام جمعه بیله سوار در خطبه های نماز جمعه با تشریح حدیثی از امام جعفرصادق علیه السلام در مورد عمل خیر گفت: واژه خیر به معنای بهترین و برترین است و امام صادق علیه السلام خیر را در بیشتر بودن مال و فرزند عنوان نکرده و بلکه خیر از نظر ایشان آن است که انسان علم و حلم بیشتر داشته باشد.

وی با دعوت از نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: تقوا به این معناست که انسان حدود خداوند را رعایت کند.

امام جمعه بیله سوار با اشاره به انتخابات آتی در 7 اسفند ماه گفت: انتخابات نیز به نوعی تقوا می خواهد و باید به انسانهایی رای داد که در تمام مراحل زندگیشان با تقوا باشند.

حجت الاسلام کریم قیاسی در تشریح سخنان اخیر مقام معظم رهبری گفت: مردم در نهایت باید انسانهای خوب و اصلح را انتخاب کنند.

وی با انتقاد از دولت و برنامه های موجود در بحث رکود و بیکاری خواستار توجه بیشتر دولت به این مسائل شد.

وی با بیان اینکه بیش از دو میلیون و 500 هزار نفر بیکار در کشور وجود دارد، به مشکلاتی همچون رکود، تعطیلی کارخانه ها، افزایش سن ازدواج، افزایش طلاق، افزایش مهاجرت ها از روستاها به حاشیه شهرها و افزایش روز افزون هزینه دولت اشاره کرد و گفت: سو مدیریت عاملی بر وجود مشکلات اقتصادی است.

امام جمعه بیله سوار گفت: مردم با انتخاب نمایندگان خوب و شایسته می تواند منجر به تصویب قانون خوب شوند و این در نهایت باعث حل مشکلات اقتصادی و سایر خواهد بود.

پس از خطبه های نماز جمعه امروز مراسم تجلیل از عاملین و زکات دهندگان برتر شهرستان بیله سوار با حضور امام جمعه‌ و جمعی از مسئولان در مصلي این شهر برگزار شد.

ارسال نظرات