کسانی که از خط فتنه جدا نشده اند صلاحیتی هم نخواهند داشت و مردم با داشتن 37 بار تجربه انتخابات د ر کشور افراد صالح را انتخاب کنند.
کد خبر: ۸۶۲۴۷۷۱
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، حجت الاسلام امیر رشتبری در جمع مردم نمازگزار خلخال در مصلی حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به بررسی و تایید صلاحیت ها و ثبت نام در انتخابات مجلس و خبرگان گفت: بعضا کسانی دیده می شود که هیچ تجربه و سابقه مدیریت و حضور در صحنه اجتماعی نداشته و حتی خود را از خط فتنه نیز جدا نکرده اند صلاحیت نخواهند گرفت.

وی با اشاره به تمکین به قانون انتخابات گفت: بی احترامی به نهاد های قانونی انتخابات کاری شایسته نیست و مردم سعی کنند با فصل الخطاب قرار دادن فرمایشات رهبر کسانی را انتخاب کنندکه اگر انتخاب شدند خودشان را سپر مشکلات کشور و مردم کنند.

امام جمعه خلخال در بخش دیگری از سخنان با اشاره به توافقات وا جرای برجام گفت: از این پس وظیفه مسئولین بس سنگین تر است که باید مواظب تحرکات دشمن باشند.

امام جمعه خلخال همچنین از تلاش نیروی دریایی سپاه در کوتاه کردن دست متعرضان آمریکایی به مرز های کشور مان را تقدیر و گفت: هر چند این قضیه نزدیک به قضیه اجرای برجام بود ولی جوانان این ملت اجازه نفوذ هیچ دشمنی به کشور و حریم ملت را نخواهند داد.

وی خطاب به مسئولین کشوری و ملت ایران نیز گفت: همانطور که رهبر یادآوری کردند هزینه زیاد مادی و معنوی برای این توافقات صرف شده وباید مسئولین مواظبت کنند که اگر دشمن بدعهدی کرد ما نیز در مقابله با این بد عهدی دشمن مقابله کنیم .

ارسال نظرات