امام جمعه کوثر:

نامزد انتخابات که مردم را فریب دهد خائن به مردم و انقلاب است

هر کاندیدای که با احساسات مردم بازی کرده و با دودوزگی آنها را فریب دهد اصلح نیست و خائن به مردم و انقلاب است.
کد خبر: ۸۶۲۴۷۷۳
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، حجت الاسلام بیگی در خطبه های نماز جمعه کوثر ضمن تقدیر از مسئولین امر بسیج در اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب و شمالغرب کشور اظهار کرد: ارزش های دینی و معنوی که تبلور انقلاب و اسلام است در 8 سال دفاع مقدس توسط رزمندگان اسلام نمایان شد و این ارزش ها امروزه در مناطق عملیاتی به نمایش گذاشته شده است که انتظار می رود مسئولین امر بسیج مثل همیشه با اعزام کاروان راهیان نور به این مناطق جنگی در حفظ و ارزش های اسلامی و انقلابی اقدامات شایسته انجام دهند.

وی در ادامه به تفکر بسیجی و اندیشمندانه رزمندگان اسلام اشاره کرد و افزود: رزمندگان اسلام علیرغم دفاع از میهن اسلامی اندیشمندانه به فکر آینده ای روشن و با عزت برای امت اسلامی بخصوص جوانان بودند.

خطیب جمعه کوثر خاطر نشان کرد: تشکیل حلقه های صالحین و تبادل افکار دینی و مذهبی ترشحات اندیشه ای بود که فقط توسط یک رزمنده اسلام به نام شهید علم الهدی استاد قرآن و نهج البلاغه پس از 37 سال صورت گرفت و امروزه آحاد مردم بخصوص جوانان با تشکیل حلقه های شجره طیبه راه و رسم این شهید بزرگوار و دیگر شهدای انقلاب را پیش گرفته اند که قابل تحسین است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر در دیگر بخش خطبه های خود به نقض برجام توسط استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: برای چندمین بار هنوز مهر برجام خشک نشده بود که تحریم موشکی و الان هم تحریم ویزا را برای ایران اسلامی وضع کردند.

وی ادامه داد: همانا که رهبر انقلاب فرموده بودند و تاکید ماکد هم بر آن دارند، بایستی به لبخند دشمن اکتفا نکنیم و باور نداشته باشیم که دست دوستی به سمت ما دراز کرده اند؛ باید قبل از اینکه اقتصاد ما را آنها رقم بزنند و با تحریم و یا لغو تحریم خواسته خود را در ایران اسلامی به کرسی بنشانند؛ اقتصاد کشور را خود رقم بزنیم که تنها راهکار آن اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و مصرف داخلی است.

حجت الاسلام بیگی در بخش های دیگری از سخنان خود به سند های توسعه شهرستان کوثر اشاره کرد و افزود: راهکارهای توسعه شهرستان کوثر هم همانند دیگر نقاط کشور ایران اسلامی بایستی بررسی و شناسایی شود؛ چرا که این شهرستان در بخش های کشاورزی، گردشگری و ... زبان زد بوده و نیاز است مسئولین امر تمهیدات لازم را در راستای توسعه منطقه انجام دهند.

امام جمعه کوثر در دیگر بخش خطبه های خود با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنا به گفته رهبر انقلاب بایستی به کاندیدای رای اعتماد دهیم که اصلح، مدیر، مدبر، متعهد، انقلابی و مومن باشد تا بتواند از حق و حقوق مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی دفاع کند.

وی ادامه داد: هر نامزد انتخاباتی که در شهر و روستا قول های سرخرمن دهد، سد های شهرستان را با خیال پردازی به سرانجام برساند و قول بهسازی و آسفالت راههای روستایی را به مردم دهد دروغ گفته است و مردم شهرستان نباید به شخص وی اعتماد کرده و رای دهند؛ چرا که وضع قانون و نظارت وظیفه ذاتی نمایندگان است.

حجت الاسلام بیگی در پایان ابراز کرد: شخصی که با احساسات مردم بازی کرده و با دودوزگی آنها را فریب دهد اصلح نیست و خائن به مردم و انقلاب است.

ارسال نظرات