معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد

راه اندازی خط کشتیرانی عمان – قشم باهدف جذب گردشگران اروپایی

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم با اشاره به برقراری خط کشتیرانی قشم عمان ظرف ۱۰روز آینده از جذب گردشگران اروپایی و اعزام آنان به استان‌های غربی کشور از طریق فرودگاه قشم خبرداد.
کد خبر: ۸۶۲۴۸۴۶
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسعود کرباسچی با اشاره به اهداف سفر به کشور عمان و استان مسندم اظهارداشت: ، قطعا این سفر به کشور عمان  و منطقه خصب که شباهت فرهنگی زیادی با استان هرمزگان دارد در توسعه صنعت گردشگری نقش بسزایی دارد.

وی در ادامه بیان داشت: در جزیره قشم تا 10 روز آینده و پس از سفر هیئت تجاری به کشور عمان، آخرین مرحله قرارداد برقراری خط کشتیرانی با 2 کشتی بین قشم و خصب نهایی می‌شود.

کرباسچی با اشاره به نقش این خط کشتیرانی در توسعه صنعت گردشگری در هرمزگان ابرازداشت: راه‌اندازی این خط می‌تواند بخشی از گردشگران اروپایی را از مسیر عمان به خصب و سپس به جزیره قشم انتقال دهد تا ضمن بازدید این گردشگران از قشم و استان هرمزگان، به استان‌های غربی کشور از طریق پرواز های چارتر فرودگاه قشم اعزام شوند.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: در راستای تحقق این امر، هماهنگی‌های لازم با استان‌های غربی همچون،  آذربایجان شرقی، کرمانشاه و ... انجام شده است.

وی در پایان اذعان داشت: طبق هماهنگی‌های انجام شده با استان‌های غربی مقرر شده تا پروازهای بین قشم و استان‌های یادشده انجام گیرد و سپس گردشگران به سایر قسمت‌های آسیایی و اروپایی به سفر خود ادامه دهند.
ارسال نظرات