فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت:اردوهای راهیان نور یک ابزار سریع الاثر تربیتی است که نتیجه فوری در پی دارد. مخصوصا در جامعه کنونی که باید در برابر جنگ نرم دشمن برنامه‌های تربیتی موثری داشته باشیم این اعتقاد ماست که اردوهای راهیان نور می‌تواند بازخورد مثبتی به همراه داشته باشد
کد خبر: ۸۶۲۴۹۲۸
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

سرهنگ پاسدار مجتبی مخلص آبادی گفت :با اعزام این کاوان‌ها درصددیم نسل جوان را نسبت به گذشته تاریخی پر افتخار خود آشنا ‌کنیم تا بتوانند از این گنجینه تمام نشدنی استفاده و قابلیت خود را شناسایی کنند.

مخلص ابادی با اشاره به نتایج اردوهای راهیان نور در سالهای گذشته گفت: دانش آموزانی که از این اردوها بازگشته‌اند تحولات عظیمی در روح و روانشان اتفاق افتاده است. امروز خانواده‌ها برای تربیت فرزندانشان به انواع و اقسام روشها دست می‌زنند اما من به عنوان یک پدر به اولیا توصیه می‌کنم که اردوهای راهیان نور را مورد توجه قرار دهند چرا که فرزندان آنها را متحول می‌کند

وی با بیان اینکه شهدا آرمان هایی داشتند که برای آن جان با ارزش خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند افزود: آرمان شهدا حفظ ارزشهای اسلام بود و همه آحاد مردم و به ویژه دانش آموزان به عنوان آینده سازان انقلاب اسلامی وظیفه دارند تا از این آرمانها دفاع کنند.

وی در پایان گفت: 40 دانش آموز دختر در بهمن ماه و 120 دانش آموز پسر در اسفنده ماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور سال جاری اعزام می شوند .

ارسال نظرات