فرمانده سپاه امام رضا(ع):

مجلس آینده با روحیه ضد آمریکایی آخرین ضربه را به استکبار وارد می‌کند

فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: مجلس آینده با روحیه ضد آمریکایی آخرین ضربه خود را به استکبار جهانی خواهد زد.
کد خبر: ۸۶۲۴۹۷۱
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار یعقوبعلی نظری شب گذشته در مراسم یادواره سردار شهید بابا رستمی که در فرهنگ‌سرای غدیر مشهد برگزار شد، با تاکید بر اینکه فرهنگ شهادت به واسطه انقلاب اسلامی جبهه‌های مبارزه حق علیه باطل را در نوردیده است بیان داشت: امروز سربازان انقلاب اسلامی به پای عمود خیمه معاویه زمان رسیده‌اند ولی جبهه کفر فعال است و به دنبال یارگیری و نفوذ در جبهه حق است.

وی در ادامه اضافه کرد: در قران کریم تاکید بر مقابله با کفار شده است اما برخی لقب تندرو و افراطی به مردم می‌دهند و این قدر این افراد بر موضوع خود پایبند هستند که رهبر معظم انقلاب مجبور به دفاع از بچه حزب‌الهی‌ها و انقلابی‌ها می‌شوند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه برخی در داخل کشور معتقدند که مبارزه ملت با آمریکا مشاجره دو کشور با هم است گفت: این افراد بنا دارند حساسیت مردم را نسبت به معاویه زمان یعنی آمریکا سست کنند در حالیکه رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند در مقابل استکبار نباید شعار مرگ بر آمریکا را فراموش بکنیم چرا که شعار مرگ بر آمریکا رمز موفقیت مردم است اما بعضی‌ها حاضر نیستند حتی قدری هم اخم بکنند.

وی به بحث انتخابات پیش رو اشاره کرد و عنوان داشت: دشمن در صحنه انتخابات سخت طمع کرده است و بنا دارد با استفاده از تمام امکانات رسانه‌ای و بسیج کردن یاران درونی و خارجی خود به مقابله بیاید لذا مجلس آینده یک حساسیت خاصی دارد و آن دارا بودن روحیه استکبار ستیزی، ضد آمریکایی و روحیه انقلابی است.

سردار نظری تصریح کرد: دستگیری تفنگداران آمریکایی به دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مصداق یک صحنه الهی بود که نصرت‌های بعدی الهی را هم قطعا در آینده مشاهده خواهیم کرد لذا حکایت انقلاب اسلامی و آمریکا در شرایط فعلی همان شرایط صفین است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار