حوزه فرهنگی در راستای ارج نهادن به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر یک دوره کارگاه آموزشی نشست نماز از دیدگاه امام حسین (ع) را برگزار كرد.
کد خبر: ۸۶۲۵۰۳۲
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده گفت: حوزه فرهنگی در راستای ارج نهادن به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر و ترویج اين فريضه در بین جامعه هدف و آگاهی از پیام و فلسفه عاشورا یک دوره کارگاه آموزشی نشست نماز از دیدگاه امام حسین (ع) را برگزار كرد.

غدير خلجي افزود: این دوره آموزشي با حضور 105 نفر از خانواده های تحت حمایت مدیریت شهرستان خدابنده برگزار شد.

وي تصريح كرد: اهم موضوعات مطرح شده در این کارگاه آموزشی اشاره به درسهای بزرگ عاشورا ، اهمیت امر به معروف ونهی از منکر بود.

اين مسئول ادامه داد: از ديگر موضوعات مطرح شده در اين دوره اهداف قیام امام حسین (ع)، اهمیت اقامه نماز و نیایش در بینش امام حسین (ع) ، ضرورت آموختن و دعوت فرزندان به نماز ، اشار به آثار جسمانی و روحانی نماز بود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده با اشاره به اينكه در اين دوره آموزشي مباحثي در خصوص اينكه نماز نماز بهترین سلاح برای مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام است نيز بيان شد، گفت: همچنين در پايان دوره بسته هاي آموزشي به منظور ارتقاي سطح آگاهي مددجويان بين آنها توزيع شد.

ارسال نظرات