عضو جامعه روحانیت مبارز: کسی به اعتدال آقای روحانی اعتنا نمی‎کند؛ وی فقط رئیس جمهور است و وظیفه دارد انتخابات را با سلامت اجرا کند؛ وظیفه ندارد کار شورای نگهبان و یا رهبری را انجام دهد.
کد خبر: ۸۶۲۵۰۵۹
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
حجت‌الاسلام جعفر شجونی، عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر آرزوی وی برای ورود معتدلین به مجلس تصریح کرد: اولین نفری که لغت اعتدال را در اسلام  آورد و با لغت اعتدال، حضرت علی علیه السلام را خانه نشین کرد، ابوموسی اشعری بود؛ یعنی به این معنا که حضرت علی علیه السلام تندرو است، و معاویه را بر رأس مسلمین نشاند.

شجونی در ادامه گفت: ازین رو آقای روحانی باید بداند که استفاده وی از اعتدال در شرایط فعلی یعنی اینکه امام تندرو بوده، مقام معظم رهبری و همینطور شورای نگهبان نیز تندرو هستند.

عضو جامعه روحانیت مبارز در ادامه تاکید کرد: اما کسی به اعتدال آقای روحانی اعتنا نمی‎کند؛ وی فقط رئیس جمهور است و وظیفه دارد انتخابات را با سلامت اجرا کند؛ وظیفه ندارد کار شورای نگهبان و یا رهبری را انجام دهد.

وی با انتقاد از اظهارات اخیر حسن روحانی اظهارداشت: این اظهارات ورود در کار شورای نگهبان وبه نوعی فضولی است و قانونا این اختیار به وی داده نشده است؛ روحانی با این اظهارات فقط می‎خواهد اعلام کند که بنده هم در این جایگاه می‎توانم کاری انجام دهم!

شجونی در خاتمه با انتقاد از شعار اعتدال رئیس جمهور خاطرنشان کرد: آقای روحانی در شرایط فعلی، تاکید قرآن را در این خصوص" وَاغْلُظْ عَلَيْهِمْ "مورد توجه قرار دهد؛ یعنی از پشت پرده اتفاقاتی که دشمن درصدد است چه بلایی سر این نظام و رهبری معظم انقلاب و شورای نگهبان بیاورد، باید آگاه شود.

ارسال نظرات