شهید مهدی حیدری از شهرستان ورامین در استان تهران و شهید میثم نظری ۲۷ ساله از منطقه شهران شهر تهران، در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و حرم حضرت رقیه(س) چند روز گذشته طی عملیات مستشاری در سوریه توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۸۶۲۵۰۶۷
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، خبر شهادت دو تن از مدافعان ایرانی حریم اهل بیت(ع) تایید شد. «شهید مهدی حیدری» از شهرستان ورامین در استان تهران و «شهید میثم نظری» 27 ساله از منطقه شهران شهر تهران، در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و حرم حضرت رقیه(س) چند روز گذشته طی عملیات مستشاری در سوریه توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیدند. پیکر مطهر این دو شهید همچنان مفقود الاثر است.

شهید میثم نظری

شهید میثم نظری

 

شهید مهدی حیدری

امیر پور جوادی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین با اشاره به برگزاری شهید مدافع حرم این شهرستان گفت: مراسم شهید مفقودالاثر مدافع حرم شهید مهدی حیدری امروز شنبه ساعت 14 تا 16 در مسجد ولیعصر(عج) خیرآباد برگزار می‌شود.

همچنین حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین ضمن تبریک و تسلیت شهادت پاسدار شهید مهدی حیدری از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) به خانواده و بستگان و دوستان شهید گفت: امروز این غیور مردان نشان دادند که با تمام وجود از حریم اهل بیت دفاع و جان خود را در این راه فدا می‌کنند. این شهید عزیز، پیکرش به میهن بازنگشته ولی خبر شهادتش اعلام و به همین خاطر مراسمی در خیرآباد برگزار می‌شود که امت حزب الله ورامین نسبت به مقام شهادت ادای احترام خواهند کرد.

ارسال نظرات