مجتبی شاکری با بیان اینکه دولت ذوق زده از برجام ضررهای بسیاری را به ملت وارد می سازد افزود: این ذوق زدگی دولت، دیپلماسی ضعیف در مسائل نفتی ایجاد کرده است و دولت بدون ارزیابی ابعاد مختلف نفتی، دست چدنی با روکش مخملی را نمی بیند.
کد خبر: ۸۶۲۵۱۳۲
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

مجتبی شاکری عضو کمیسیون فرهنگی  اجتماعی شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه سیاستگذاری نابجای دولت در لایحه بودجه در افزایش فروش نفت خسارت سنگین از ملت می گیرد اظهار داشت: دولت در تعهدات خود در برجام پیش دستی نموده است در حالی که طرف مقابل با این شتاب دولت پیش نرفته است و این موجب عدم تعادل اقتصادی شده است و از سویی دیگر دولت با وابستگی به غیر، استقلال نفتی را قربانی نموده است.

وی با بیان اینکه دولت ذوق زده از برجام ضررهای بسیاری را به ملت وارد می سازد افزود: این ذوق زدگی دولت، دیپلماسی ضعیف در مسائل نفتی ایجاد کرده است و دولت بدون ارزیابی ابعاد مختلف نفتی، دست چدنی با روکش مخملی را نمی بیند.

شاکری گفت: قیمت یک لیوان آب از یک بشکه نفت گرانتر است ولی دولت توجهی نکرده و به افزایش فروش نفت می پردازد این ذوق زدگی منجر به وادادگی  مدیریت منافع ملی گردیده است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: وقتی رییس جمهور ترس از آمریکا دارد و تهدیدات را نمی بیند یعنی جرات ندارد در برابر تهدیدات واکنش نشان دهد و در برابر موضع هیلاری کلینتون سکوت پیش گرفته نشان از شخصیت تضعیف گشته آقای روحانی در برابر استعمارگران و خوی های استعماری است.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: دولت راهبرد، درآمد و بودجه را با وابستگی به درآمد نفتی لحاظ داشته است و بسیار متاسفیم که حرکت دولت خلاف مسیر اقتصاد مقاومتی است.

ارسال نظرات