دبیر سومین جشنواره زمستانی سرعین:

برگزاری جشنواره زمستانی در راستای اقتصاد مقاومتی است

با توجه به اینکه توسعه گردشگری یکی از محورهای اقتصاد مقاومتی است جشنواره زمستانی سرعین هم در این راستا گام برداشته است.
کد خبر: ۸۶۲۵۱۴۰
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، جعفر بذری، دبیر سومین جشنواره زمستانی سرعین گفت: با توجه به اینکه توسعه گردشگری یکی از محورهای اقتصاد مقاومتی است جشنواره زمستانی سرعین هم در این راستا گام برداشته است.

جعفر بذری با اشاره به سوق یافتن گردشگری کنونی به سمت بومی و تاکید گردشگران برای طبیعت گردی و آشنایی با فرهنگ و هنر محلی عنوان کرد: در این زمینه سرعین بسیار غنی بوده و با دارا بودن روستاهای تاریخی، زندگی عشایری با فرهنگ خاص خود و... به سلایق گردشگران پاسخ بگوید.

وی جشنواره زمستانی سرعین را در راستای توسعه این نوع گردشگری و نیز چشم انداز توسعه گردشگری کشور مبنی بر جذب ۲۰ میلیون گردشگر در کشور دانست و ادامه داد: این جشنواره روز جمعه دوم بهمن ماه تا ۲۳ همین ماه با اجرای برنامه های ویژه تداوم خواهد داشت.

مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی اردبیل حضور هنرمندان مطرح کشور، برگزاری مسابقات ورزشی، ساخت تندیس، نورافشانی به مناسبت ۲۲ پیروزی انقلاب اسلامی، اهدا جوایز، پیگیری برنامه های فرهنگی با هدف توسعه فرهنگی گردشگری و... را از جمله برنامه های پیش بینی شده برای جشنواره برشمرد.

وی همچنین با اشاره به ارائه تخفیف های ویژه برای گردشگران، مسافران و تورهای ورودی از کشور تاکید کرد که گردشگران منتظر تخفیف ۶۰ درصدی مراکز اقامتی و ۵۰ درصدی مجتمع های آب درمانی باشند.

بذری این تخفیف ها را برای تورهای ورودی در بحث مراکز اقامتی ۷۰ درصد و در بحث مجتمع های آب درمانی ۶۰ درصد دانست و معرفی قابلیت های زمستانی، افزایش جذب گردشگر در فصل غیرپیک، ارتقا زمان اقامت گردشگران در زمستان و فعال سازی حوزه گردشگری را از مهمترین اهداف این جشنواره برشمرد.

ارسال نظرات