قاضی زاده به اظهارات اخیر رئیس جمهور در گفتگو با بسیج واکنش نشان داد
به خاطر ندارم حتی رئیس دولت اصلاحات نیز به این صراحت بگوید که کدام جناح باید در انتخابات پیروزشود و این اظهارات روحانی نشان می‎دهد که دولت از همان ابتدای کار خود صراحتا در انتخابات اظهار نظر و دخالت می‎کند و این بی‎طرفی دولت را در عرصه انتخابات به شدت زیرسوال می‎برد.
کد خبر: ۸۶۲۵۱۹۵
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور در جمع استانداران اظهار داشت: به خاطر ندارم حتی رئیس دولت اصلاحات نیز به این صراحت بگوید که کدام جناح باید در انتخابات پیروزشود و این اظهارات روحانی نشان می‎دهد که دولت از همان ابتدای کار خود صراحتا در انتخابات اظهار نظر و دخالت می‎کند و این بی‎طرفی دولت را در عرصه انتخابات به شدت زیرسوال می‎برد.

قاضی زاده با اشاره به توجه دولت به برجام بیان کرد: ترک عادت برای دولت سخت است؛ وقتی دولتی تمام طول دوساله خود را به کار سیاسی پرداخته و سرمایه گذاری خود را در حوزه سیاست داخلی و خارجی گذاشته و از طریق فروش سیاست می‎خواهد اقتصاد را حل کند کاری دیگری اگر بلد بود ما طلیعه‎های آن را می‎دیدیم.

وی در ادامه تاکید کرد: معلق و امیدوار نگه داشتن مردم به نتایج برجام تنها کاردولت در این دوسال بوده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس با انتقاد از عملکرد ضعیف دولت بیان کرد: امیدورایم دولت در این ایام باقی مانده به پایان دوره ریاست جمهوری اش،دست به اقدامات عملی بزند، اما بعید است اتفاقی رخ دهد؛ چرا که اگر دولت می‎توانست کاری انجام دهد، باید طلیعه و گشایشی و برنامه ریزی در این دوسال، مشاهده می‎کردیم.

قاضی زاده در خاتمه یادآور شد: ازین رو یک نوع فرار به جلوی سیاسی باید اتفاق بیفتد که دولت تمام مشکلات موجود را بر گردن مجلس بیندازد و بتواند در انتخابات مجلس تاثیرگذار باشد و بعد از انتخابات مجلس هم بهانه‎ی دیگری پیدا می‎کند که کم کاری‎ها و مشکلات را گردن آن بیندازد!

ارسال نظرات