رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی:
رییس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی ضمن تاکید بر تداوم همکاری با دولت در راستای اجرای طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانی، به منظور خروج از رکود، خواستار پایان یافتن انتظار بیهوده بخش غیر هدف در این طرح و اقدام برای خرید کالا شد.
کد خبر: ۸۶۲۵۲۵۵
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد رضا دیانی اظهار داشت: پس از هفته ها تغییرات نابهنگام در مسیر اجرای طرح کارت های اعتباری خرید کالای ایرانی که منجر به تعمیق کم سابقه رکود در بازار شد، سرانجام تولیدکنندگان لوازم خانگی برای اتخاذ تصمیم مناسب و نهایی، جلسه ای اضطراری تشکیل دادند.

رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی در ادامه به نامه نگاری های سرگشاده در این خصوص با مسئولین طراز اول کشور اشاره کرد و افزود: علی رغم بی مهری مسبوق به سابقه ای که در این طرح نیز به جریان تولید و تولیدکننده شد، امروز ما چون گذشته با تمام توان و امکانات در کنار دولت ایستاده ایم تا پاسخگوی نیازهای هموطنانمان باشیم و اجازه کوچکترین بهره برداری و اختلالی در فضای اقتصادی را به سنگ اندازان و جریان های وابسته به آنها در مافیای واردات نمی دهیم.

در ادامه دیانی به بودجه 4200 میلیارد تومانی تخصیص یافته به این طرح توسط بانک مرکزی اشاره کرد و گفت: با احتساب 6 میلیون تومان تسهیلاتی که در این طرح به هر فرد از جامعه هدف تخصیص یافته است، حتی با در نظر گرفتن امکان بازپرداخت که خود چالش دیگری است،حداکثر 700 هزار نفر از جامعه آماری میلیونی امکان بهره مندی از این تسهیلات را خواهند داشت. لذا تولیدکنندگان لوازم خانگی کشور با رصد و پایش فضا و امکان موجود، رسماً اعلام می دارند که سایر اقشار جامعه برای خرید خود بیش از این منتظر گشایش یا اتفاق خاصی در بازار نباشند چرا که دیگر هیچ کارت و اعتباری برای خارج از جمعیت اعلام شده وجود ندارد.

رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی در پایان اظهار داشت: اعتماد مردم به تولیدکنندگان بزرگترین سرمایه اجتماعی است  و ما با تکیه بر این سرمایه اعلام می کنیم، جمیع شرایط بیانگر این نکته است که مردم از فرصت باقیمانده برای خرید با مناسب ترین قیمت ممکن استفاده کنند. بی شک این اقدام نه تنها به نفع مصرف کننده است، بلکه چرخش چرخ  کارخانه ها را در پی داشته و از همه مهمتر مانع از تعطیلی خطوط تولید در روزهای پایانی سال  می شود.

ارسال نظرات