خبرهای داغ:
به همت کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر گلستان؛

2407 برنامه در ایام الله دهه فجر تدارک دیده شده است

رئیس کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر گلستان گفت: در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر داشتیم و در این نشست‎ها حدود 2 هزار و 407 برنامه به این تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۸۶۲۵۲۶۶
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیح از گرگان، کلثوم غفاری عصر امروز در نشست مطبوعاتی گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام(ره) در سال 1357 به پیروزی رسید و خواست و اراده ملت ایران در 22 بهمن آن سال تجلی پیدا کرد.

وی تصریح کرد: وظیفه خانواده‎ها به عنوان نخستین رکن هر اجتماع تربیت نسل آینده است و گذشته هر ملت به عنوان تجربه‎ها و درس‎های نسل بعدی باید مورد توجه قرار بگیرد لذا دفتر امور بانوان و خانواده وظیفه اساسی و کلیدی در این مسیر دارد.

رئیس کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر گلستان خاطرنشان کرد: بعد از ابلاغ ستاد گرامیداشت دهه فجر با تشکیل کمیته بانوان و خانواده با همت فرمانداری‎ها اقدام به برگزاری سه نشست در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر داشتیم و در این نشست‎ها حدود 2 هزار و 407 برنامه به این تدارک دیده شده است.

غفاری با بیان اینکه یک هزار 267 برنامه از سوی دستگاه‎های اجرایی در دهه فجر برنامه‎ریزی شده است، گفت: دیدار با بانوان فرهیحته استان، دیدار با نماینده ولی فقیه، اردوی سیاحتی و زیارتی، محافل انس با قرآن، برگزاری جشنواره‎های سنتی غذاهای بومی و محلی در شهرستان علی آباد کتول و کردکوی، میثاق با شهدا، ایستگاه‎های صلواتی با نام شهدای زن برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه با توجه به روزشمار دهه فجر برنامه‎هایی در نظر گرفته شده گفت: نمایشگاه‎های متنوعی در سراسر استان با محوریت دستاوردهای بانوان، صنایع دستی مختلف موجود در شهرستان در ایام الله دهه فجر برپا خواهد شد.

رئیس کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر گلستان با بیان اینکه جشنواره‎های بومی و محلی را در سراسر استان و شهرستان‎ها خواهیم داشت، گفت: همایش زن و اقتصاد خانواده و مدیریت جهادی با همکاری فرمانداری کردکوی ، کلاله و رامیان، دیدار با ائمه جمعه ، حضور در گلزار شهدا از برنامه‎های ما در ایام الله دهه فجر است.

غفاری خاطرنشان کرد: یکی از اهداف برگزاری این همایش ها و بزرگداشت بیان اهداف انقلاب اسلامی است و حضور زنان در عرصه‎های مختلف است و این مهم در سخنرانی‎ها نهادینه شده است.

وی بیان داشت: نشان دادن توانمندی بانوان در عرصه‎های اقتصاد مقاومتی یکی دیگر از اهداف ما است که در نمایشگاه‎ها آن را دنبال می‎کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار