امام جمعه ابرکوه گفت: رد صلاحیت افراد مسئله دار و حامی فتنه و نفوذی، موجب کم رنگ شدن حضور مردم در انتخابات نخواهد شد، بلکه امیدوارتر پای صندوق های اخذ رأی حاضر می شوند.
کد خبر: ۸۶۲۵۳۲۱
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه: امام جمعه ابرکوه با اشاره به لغو تحریم ها گفت در هفته گذشته و در27 دی ماه با تلاش مجاهدانه وزیر امورخارجه و دستیارانش در دولت و با هدایتها و حمایتهای مقام معظم رهبری طومار قطعنامه های ظالمانه علیه ملت ایران درهم پیچیده شد و حق مسلّم ملت ایران در بحث انرژی هسته ای به رسمیت شناخته شد.

اگر دولت گذشته در برابر قعطنامه هائی که آن را کاغد پاره می خواند تدبیر به خرج داده بود-موفق می شد که نگذارد این دیوانگان سنگ بزرگ تحریمها را در چاه اندازند که دولت فعلی با چه زحمتی آن را درآورد!

اجرائی شدن برجام رضایت و تشکر و ابراز خرسندی مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید را در پی داشت. زیرا با خروج از گردونه تحریمها انشاالله زمینه رشد و شکوفائی اقتصاد کشور فراهم خواهد شد و در مدار جهانی قرار خواهد گرفت. برای ملت ما موجب خرسندی و امید است که ریاست جمهوری در نامه اخیر خود به رهبری تأکید کرده است که دولت مصمم است هشدارهای ایشان را در مراحل اجرای برجام نصب العین خود قرار دهد و با رصد کردن دقیق تعهدات طرف مقابل جلو هرگونه تلاش دشمن را برای سوء استفاده و نفوذ بگیرد. خصوصاً اینکه حضرت آقا تأکید کردند که آمریکا همان آمریکای قدیمی است و نباید از خّدعه و نقض عهدش غفلت شود. قطعاً شیطان برزگ و شیاطین کوچک مانند حکام سعودی در برابر عزم پولادین  و صبر انقلابی ملت و دولت عاجز مانده و به فرموده حضرت امام(ره) آمریکا اگر فرصت یابد تا نابودی اسلام ناب، دست از دشمنی بر نمی دارد. اینها هرگز راضی به دستیابی ملت ایران به حقوق حقه خود نیستند وعصبانیت آنها کاملاً آشکار است که چرا ایران به پشتوانه و عزم ملی به توانمندیهای دفاعی و موشکهای بالستیک دست یافته و به خاطر خرسندی اسرائیل و هم پیمانش عربستان تحریم های جدید وضع می کنند و سرانجام خودشان هم پشیمان شده و اصلاح می کنند. دشمن باید دشمنی خود را بروز دهد و نشان دهد که تسلیحات دفاعی ایران که موجب ثبات و امنیت کشور و صلح و آرامش در منطقه می شود برایشان قابل تحمل نیست. انتظار ملت ایران از دولتمردان در مراحل پسا برجام این است که زمینه گشایش اقتصادی و معیشتی و ایجاد اشتغال در زندگی مردم فراهم گردد و هوشیاری خود را در برابر خدعه و نیرنگ دشمن حفظ کنند.

حسیی با اشاره به راهبردهای شوم آمریکا گفت: قطعاً راهبرد شوم آمریکا استمرار دشمنی است و نباید لبخند کاذب و فریبنده او و عقب نشینی تاکتیکش را نشانه حُسن نیت دانست. بسیار ساده لوحی است که دشمن را به سادگی دوست بپنداریم و بدتر از آن اینکه  بعضی دشمن را بزک کنند و به او اعتماد کنند. ایران اسلامی به عنوان کانون جهانی جهاد و مقاومت و استمرار مبارزه با اردوگاه استکبار به سردمداری آمریکا همچنان از حرکتهای آزادی بخش اسلامی –خصوصاً در سوریه بعنوان خط مقدم مبارزه حمایت میکند و دولت و ملت بزرگ ایران کمترین حرکت تعرضی یا تحریم یا هر اقدام خصمانه ای را که در جهت بازدارندگی از پیشرفت و قدرت دفاعی خود ببیند با قدرت و قاطعیت پاسخ خواهد داد.

وی بیان کرد: حقیقتی که نباید هرگز فراموش شود و اصل مسلم برای آمریکا و کشورهای غربی این است که اینها جز به منافع خود به چیزی نمی اندیشند ولو اینکه جهان اسلام را به تلی از خاک و خاکستر تبدیل کنند! با اینکه خداوند در قرآن (سوره: المائدة آیه: 51)  می فرماید: يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ لاَ تَتَّخِذُواْ الْيَهُودَ وَالنَّصَارَى أَوْلِيَاء

اسرائیل و آمریکا-یهود و نصارا را دوست خود مپندارید -(سوره : المائدة آیه : 51)  -وَمَن يَتَوَلَّهُم مِّنكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ -هرکس از شما با آنان لاف دوستی زند از آنان یا عامل آنان است-آیا وجود این همه دلائل روشن باز هم دگراندیشان شیفته آمریکا، هنوز به این دشمن مکاره وعقرب جراره خوشبینند و به او اعتماد می کنند؟!

حجت الاسلام حسینی با یادآوری انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی افزود: در بحث انتخابات بخشی از مرحله بررسی صلاحیت نامزدها اعلام شده و بخشی هم با طرح شکایت از ناحیه ردشدگان یا تأئید صلاحیت نشدگان در دست بررسی و بازنگری است.

آنچه مورد مطالبه حضرت آقا است حضور پُر شور و با نشاط و گسترده مردم در پای صندوقهای اخذ رأی است که به لطف خدا موجب تقویت و استحکام بخشی و آبروی سیاسی نظام و اقتدار ملت ایران خواهد شد و قطعاً نامزدها باید با برنامه های متنوع و مختلف خود را معرفی کنند و بصورتی متنوع تنورانتخابات را داغ کنند. اما این تنوع نباید به معنای تأئید هرکس و ناکس باشد. قطعاً در این جمع عناصری بد سابقه-مسئله دار، حامی جریان فتنه و نفوذی هستند که اگر وارد مجلس شوند مثل موریانه اصول و ارزشهای نظام و انقلاب را می خورند؛ پس نبایدگفت ردکردن اینها موجب کم رنگ شدن حضور مردم در انتخابات خواهد شد. 

مردم به لطف خدا بصیر و آگاهند و اگر ببینند جلوی نفوذ ستون پنجم دشمن به مجلس شورا و خبرگان گرفته شده امیدوارتر و مشتاقانه تر به پای صندوقهای اخذ رأی می آیند. 

در شرایطی که در آستانه برگزاری یکی از بزرگترین حماسه های سیاسی درکشور هستیم-توصیه می کنم که مدیران کشور درایت بخرج دهند و فضای سیاسی کشور را دچار التهاب نکنند. در شرایط کنونی به فکر این باشند که در شب عید وضع سفره زندگی  و معاش مردم بهتر شود-فرار از التهاب اقتصادی به سیاسی و هیجانی کردن فضای کشور رنج جامعه را مضاعف می کند-شورای نگهبان هم موظف است به حسب دستور رهبری به مُرّ قانون عمل کند.


ارسال نظرات