نماینده مردم تبریز در گفتگو با بسیج:
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: البته باید سرعت فزاینده به سمت فراورده نفتی و جانبی داشته باشیم و جلوگیری از خام فروشی نفت را در اولویت کاری اقتصاد کلان کشور لحاظ نماییم.
کد خبر: ۸۶۲۵۳۳۸
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

محمد حسین فرهنگی نماینده مردم  تبریز و عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره بر اینکه افزایش فروش نفت در شرایط کاهش قیمت نفت خسارت زاست اظهار داشت: معتقدم برای درآمد کشور نیاز به منابع مالی وجود دارد یکی از آن درآمد حاصله از فروش نفت است.

وی با بیان اینکه سرعت تبدیل نفت به  فراورده های نفتی مهم دانسته شود  و از اتکا به  فروش نفت کاسته شودافزود: البته در این جهت ما باید سرعت فزاینده به سمت فراورده نفتی و مواد جانبی را مد نظر قرار دهیم و جلوگیری از خام فروشی نفت را در اولویت کاری اقتصاد کلان کشور بدانیم.

فرهنگی در خاتمه اشاره کرد: مجلس حساسیت خاصی نسبت به قراردادهای  نفتی دارد و از  نگرانی مردم واقف است لذا  توسط کمیسیون انرژی مجلس تفحص  و بررسی می شود ،کمیسیون بودجه هم  در جهت بودجه گذاری هنوز آغاز نشده و در هفته جاری بررسی می شود لذا مشخص نیست بودجه 95  که توسط دولت پیشنهاد گردیده است عملیاتی شود.

ارسال نظرات