خبرهای داغ:
امام چمعه اصفهان در دیدار با اعضای کمیته های گرامیداشت دهه فجر استان؛
خبرگزاری بسیج: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار اعضای کمیته های دهه فجر استان اصفهان، معرفی و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را ضروری دانست و گفت: بزرگ ترین آرزوی دشمن جدایی مردم از انقلاب و حکومت است.
کد خبر: ۸۶۲۵۳۷۸
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار اعضای کمیته های گرامیداشت دهه فجر استان اصفهان، مدافعان حرم را از بهترین دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: جوان ۲۲ ساله ای که نه تنها انقلاب، بلکه جنگ را هم درک نکرده، فرزند یک ساله خود را گذاشته و برای دفاع از حرم اهل بیت(علیهم السلام) در سوریه به شهادت می رسد و می گوید اگر من نروم صدها فرزند دیگر یتیم می شوند، از بزرگترین افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان این مطلب که شاید چنین جوانانی با این درجه از ایمان و اعتقاد حتی در زمان رسول خدا (صلی الله علیه و آله) نیز وجود نداشته است، افزود: مهم این است که نسل های گذشته و آینده ما در مکتب امام حسین (علیه السلام) تربیت شوند، که مرگ با عزت را بر زندگی با ذلت ترجیح می دهند.

وی ادامه داد: مردم ایران قبل از انقلاب نیز مسلمان بودند و نماز و روزه خود را انجام می دادند، لیکن آنچه در انقلاب به دنبال آن بودند، زندگی حسینی و حکومت اسلامی بود.

آیت الله طباطبایی نژاد بیان داشت: مردم عربستان نیز مسلمانند و نماز و عباداتشان را نیز به خوبی انجام می دهند، اما تسلط کفار را پذیرفته اند، نپذیرفتن تسلط کفر بر اسلام درسی بود که شیعیان از امام حسین (علیه السلام) گرفتند و وجه تمایز ماست.

وی افزود: برخی آواز جدایی مردم از حکومت و اهداف انقلاب را سر داده اند، لیکن این آرزوی خامی است که به امید خدا هیچگاه به آن نخواهند رسید.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان داشت: یکی از جوانان معتقد و ولایی ما می تواند با ده ها نفر از جوانان زمان انقلاب برابری کند و این ارزشمند ترین دستاورد انقلاب است.

آیت الله طباطبایی نژاد تربیت این نسل متعهد و متدین را نتیجه تلاش ها و زحمات دلسوزان انقلاب و مردم همیشه در صحنه دانست و گفت: اگر اهداف و سیاست های انقلاب و نظام و دستاوردهای آن برای نسل های بعد به درستی تبیین و تشریح نمی شد، چنین نسل آماده و بصیری نداشتیم.

وی به برخی از دستاوردهای انقلاب در ۳۵ سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: اگر موقعیت کشور خود را با کشورهای همسایه در ۳۵ سال گذشته مقایسه کنیم خواهید دید، پیشرفت های ایران در همه زمینه ها قابل مقایسه با آن ها نیست.

نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: زمانی برای درمان مردم از کشورهای همسایه پزشک می آوردیم، اما امروز به جایی رسیده ایم که مردم کشورهای همسایه برای درمان به ایران سفر می کنند.

وی افزود: برخی گذشت زمان را دلیل اصلی این پیشرفت ها می دانند، در صورتی که افرادی که هم سن بنده هستند دقیقا ۳۵ سال قبل از انقلاب را هم تجربه کرده اند و می دانند که پیشرفت های ما در آن ۳۵ سال اصلا به چشم نمی آمد.قبل از انقلاب مردم از حداقل های زندگی مانند آب و برق نیز بی بهره بودند و این کمبودها تا زمان انقلاب نیز ادامه داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها