خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه سرپل ذهاب:

خانواده های شهدا سرمایه های نظام هستند

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب خانواده های معظم شهدا را سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی توصیف کرد.
کد خبر: ۸۶۲۵۳۹۸
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، سرگرد پاسدار مجتبی کاکایی روز شنبه در یادواره شهدای روستای زرین جوب از توابع شهرستان سرپل ذهاب با بیان اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: با حضور موثر در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی و انتقال فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی به نسل های آینده باید یاد و خاطره شهدا زنده نگاه داشته شود.
وی هدف از برگزاری یادواره های شهدا را ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، معرفی و گسترش فرهنگ پایداری و شهامت رزمندگان در میدان های نبرد و حفاظت و پاسداری از ارزش ها و دستاوردهای هشت سال جنگ تحمیلی ذکر کرد.
وی بیان کرد: خانواده های معظم شهدا با تقدیم فرزندانشان در راه انقلاب درس بزرگی به ما دادند که باید در تمام زندگی این الگو را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب با اشاره به رشادت ها و دلاورمردی های شهدای والامقام در هشت سال دفاع مقدس گفت: اقتدار و عظمت کنونی کشور مدیون خون پاک شهداست.
سرگرد کاکایی ادامه داد: سرپل ذهاب مهد رشادت ها و دلاورمردی های سرداران بزرگی همانند شهیدان شیرودی و کشوری است و مردم این شهرستان نیز در هشت سال دفاع مقدس با ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن بعثی حماسه ای جاوید در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی خلق کردند.
ارسال نظرات