خبرهای داغ:
مراسم یادواره سی و یکمین سالگرد شهادت شهید علی‌اشرف حسن‌بگیان و 260 شهید عملیاتی شهرستان گیلان‌غرب امروز در شهرستان گیلان‌غرب برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۵۴۰۶
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، مراسم یادواره سی و یکمین سالگرد شهادت شهید علی‌اشرف حسن‌بگیان و 260 شهید عملیاتی شهرستان گیلان‌غرب امروز در شهرستان گیلان‌غرب برگزار شد.

این مراسم با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان، روحانیان، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، جوانان، بسیجیان، خانواده‌های معظم شهدا، اصناف و بازاریان و اقشار مختلف مردم دومین شهر مقاوم کشور انجام گرفت.

امام جمعه گیلان‌غرب در این مراسم شجاعت و بصیرت را دو عامل مهم در رسیدن به شهادت عنوان کرد و متذکر شد: این دو عامل ریشه در روحیه استکبارستیزی و تفکر اسلامی دارد که رزمندگان اسلام با رشادت و ایثارگری در مقابل کفر و ستم ایستادند.

حجت‌الاسلام محمدطاها مهری ریشه و مبنای اتحاد و وحدت ملت ایران را هدایت‌های ولی فقیه بیان کرد و گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه از فرمایشات امام راحل است و شهدا نیز همواره به این موضوع تاکید داشته‌اند.

وی جایگاه شهیدان والامقام و شهید حسن‌بگیان را رفیع عنوان کرد و یادآور شد: شهدا برای دفاع از اسلام و انقلاب در راه میهن اسلامی جان‌فشانی کردند و امنیت و آرامش امروز را مدیون خون پاک شهیدان هستیم.

ارسال نظرات