رضوی مهر در گفتگو با بسیج:
عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگاه حوزه علمیه قم گفت: برخی احزاب و گروهها سعی دارند تا رئیس جمهور را مصادره کنند و یا با فشارهای سیاسی امیال خود را از زبان مسئولین در فضا منتشر سازند.
کد خبر: ۸۶۲۵۴۲۵
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
حجت الاسلام و المسلمین سید جلال رضوی مهر عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگاه حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، با انتفاد از اظهارات رئیس جمهور علیه شورای نگهبان گفت: سران قوا هرگز نباید خارج از قانون سخن گویند و همه اعضا نظام باید با محوریت رهبری به دنبال انسجام  و به دور از دو قطبی شدن در جامعه حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه  دشمن به دنبال ایجاد حاشیه در انتخابات است و باید سخنانی در امتداد اهداف امام رهبری و نظام بر زبان برانیم و بدانیم 7 اسفند با فضل الهی با حضور یکپارچه مردم با انسجام برگزار خواهد شد، گفت: دولتمردان باید بکوشند تا با دوری از یک جانبه نگری روح قانون را مشی خود در انتخابات قرار داده و موجب رضایت امام  و اجرای فرامین رهبری را رقم بزنند.

رضوی مهر با تاکید بر اینکه امید است هیئت های اجرایی و نظارت با رعایت دستورات رهبری و قانونی عمل کردن، دین خود را نسیبت به نظام و انقلاب به جا اورند، گفت:  برخی احزاب و گروهها  سعی دارند تا رئیس جمهور را مصادره کنند و یا با فشارهی سیاسی امیال خود را از زبان مسئولین  در فضا منتشر سازند.

ارسال نظرات