خبرهای داغ:
معاون پرورشی و فرهنگی استان قزوین بیان کرد: کمیته دانش آموزی و فرهنگیان دهه فجر در 2000 مدرسه فعالیت خود را آغاز نموده است.
کد خبر: ۸۶۲۵۴۵۷
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، به مناسبت فرا رسیدن سی و هفتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طنین گلبانگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در روز دوشنبه ساعت 9:33 صبح 12 بهمن ماه در تمامی مدارس استان قزوین به صدا در خواهد آمد.

در آستانه برگزاری مراسم سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حجت الاسلام انصاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین آگاهی بخشی، امید افزایی، جوان گرایی، نشاط آفرینی و ایجاد ابتهاج را از رویکرد های دهه فجر برشمرد و اظهار داشت: در سال جاری سیاست های حاکم بر فعالیت های دهه فجر در مدارس، امید آفرینی، ایجاد روح امید در دانش آموزان و تشریح وقایع انقلاب و برگزاری جشن اقتدار ملی، عزت اسلامی و ایرانی آباد است که در قالب دستورالعمل به تمامی مناطق ارسال شده است.

ایشان در ادامه اظهار داشت: کمیته دانش آموزی و فرهنگیان دهه فجر در اداره کل و در 14 منطقه آموزش و پرورش استان و حدود 2000 مدرسه فعالیت خود را آغاز نموده و مراسم استقبال از دهه مبارک فجر با تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) از 5 بهمن در سطح مدارس اجرایی می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی استان اضافه کرد: در روز دوشنبه 12 بهمن ماه همزمان با ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در کلیه مدارس استان در ساعت 9:33 و در سطح مناطق 14 گانه نیز به صورت نمادین با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در یک مدرسه گلبانگ انقلاب نواخته خواهد شد.

انصاری خاطر نشان کرد: با حضور مسئولان محترم استان در روز 12بهمن ماه در دبیرستان شهیدان شالباف، مراسم نمادین گلبانگ انقلاب برگزار خواهد شد و دانش آموزان به اجرای برنامه های متنوع از جمله سرود های انقلابی به صورت گروهی و همگانی خواهند پرداخت.

معاون پرورشی و فرهنگی استان تصریح کرد: از جمله برنامه های دیگر در دهه مبارک فجر میهمانی لاله هاست که در روز 15بهمن ماه با حضور تشکل های دانش آموزی و فرهنگیان، مزار شهداء عطر افشانی خواهد شد، برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران و سرود جمعی و برنامه های نمایشی و سخنرانی در ایام دهه فجر در مدارس پیش بینی شده است و حضور دسته جمعی تشکل های دانش آموزی در نماز جمعه روز 16/11/1394 نیز، از دیگر برنامه های پیش بینی شده می باشد.

این مقام مسئول تأکید کرد: اجرای همایش های فصل حضور در 14 منطقه با موضوع  موافقت نامه هسته ای و تأکید بر سه اصل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و معرفی و تبیین جایگاه امامت و ولایت به عنوان عامل وحدت، هویت و پیروزی انقلاب اسلامی و نیز برگزاری 75 نشست و گفتمان سیاسی و اجتماعی در سطح مدارس تا پایان بهمن ماه اجرا خواهد شد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها