خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: به منظور حفظ آمادگی صبح امروز دوره آموزشی رزم تونفا ویژه پاسداران و بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۵۴۷۱
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱

 

حامد قاسمی مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: دوره آموزشی رزم تونفا به مدت سه روز از تاریخ 3/11/94 لغایت 5/11/94  در سالن صالحین شهدای گمنام شهر اقبالیه برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: این دوره در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می شود که نوبت صبح ویژه پاسداران و نوبت بعدازظهر مختص بسیجیان گردان امام حسین(ع) و گردان بیت المقدس شهرهای اقبالیه و محمود آباد می باشد.

قاسمی یادآور شد: دوره آموزشی رزم تونفا به مربیگری علی بهاری مدرس دفاع شخصی و رزم تونفا نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران و همچنین مربیگری احمد حضرتی از مربیان برجسته استانی (ویژه محمود آباد نمونه) برگزار می شود.

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین عنوان کرد: هدف از برگزاری این دوره حفظ آمادگی رزمی، افزایش توان، سلامت جسمانی و... می باشد و در پایان دوره به افراد گواهی پایان دوره نیز إعطا خواهد شد.

وی در خاتمه تصریح کرد: رسیدن به قوای معنوی و جسمانی همواره یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری بوده و است و ما باید علاوه بر اینکه با خواندن نماز روح خود را جلا می‌دهیم با ورزش کردن نیز جسم خود را سالم نگه داریم. 

4001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها