به همت فرهنگ‌سرای مهر در محله‌های جنوب غرب تهران برگزار می شود
مرحله مقدماتی سومین دوره مسابقات قرآنی سراج ویژه جلسات قرآنی محلات شهر تهران، با هدف حمایت از این جلسات و تقدیر از نخبه‌های قرآنی محله‌ها به همت فرهنگسرای مهر اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۲۵۵۱۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری بسیج، این مسابقات که امسال با حضور خواهران و برادران همراه است در رشته‌های قرائت تحقیق و قرائت ترتیل در 2 سطح مبتدی و پیشرفته در مقاطع سنی زیر 12 سال، 12 تا 18 سال و بالای 18 سال برگزار می‌شود.

براساس این گزارش رشته قرائت تحقیق در گروه سنی 12 تا 18 سال از سوره‌های عنکبوت، روم و لقمان و در مقطع بالای 18 سال از سوره‌های انفال، توبه و یونس انجام می‌شود.

هم‌چنین در رشته قرائت ترتیل در گروه سنی زیر 12 سال در سطح مبتدی و پیشرفته از سوره یاسین، در گروه سنی 12 تا 18 سال در سطح مبتدی از سوره انبیاء، در سطح پیشرفته از سوره‌های انبیاء، حج و مؤمنون و در گروه سنی بالای 18 سال در سطح مبتدی از سور‌ه‌های بقره و آل‌عمران و در سطح پیشرفته از 10 جزء اول قرآن صورت می‌گیرد.

لازم بذکر است که مرحله مقدماتی 8 و 9 بهمن ماه در فرهنگ‌سرای مهر برگزار می‌شود و مرحله نهایی سومین دوره مسابقات سراج روزهای 15 بهمن‌ماه ویژه بانوان و 16 بهمن‌ماه ویژه آقایان به صورت متمرکز و به میزبانی فرهنگ‌سرای قرآن برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، اختتامیه سومین دوره مسابقات قرآنی سراج ویژه جلسات سنتی قرآن شهر تهران، 19 بهمن‌ماه همراه با اهدای جوایز به برگزیدگان هر رشته، برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55033900 واحد فرهنگی فرهنگسرای مهر تماس بگیرند. این فرهنگسرا در اتوبان شهید تندگویان، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ، بوستان بعثت واقع شده است.
ارسال نظرات