خبرهای داغ:
رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر گلستان گفت: بیش از 100 برنامه در ایام الله دهه فجر برگزار می‎شود.
کد خبر: ۸۶۲۵۵۲۱
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سیفی صبج امروز در نشست خبری فجر گلستان اظهار کرد: دهه فجر تنها 10 روز نیست و یک فرصت است که باید بتوانیم به ظرفیت‎های انقلاب اسلامی توجه کنیم.

وی با بیان اینکه باید از این فرصت در راستای شادی اثر بخش استفاده کرد، گفت: کودکان ما باید بتوانند پیام‎های اصلی خود را از دهه فجر ابدست بیاورند.

رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر گلستان ابراز داشت: گروه کمیته کودک و نوجوان ا فرصت پیشرو در ایام الله دهه فجر برنامه‎های خوبی پیش بینی شده است.

سیفی با بیان اینکه یک صد برنامه برای کودک و نوجوانان در سطح شهرستان گرگان برنامه‎ریزی کردیم، گفت: صدا سیما گل‎های گلستان را در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه استقبال نمادین از حضرت امام (ره) خواهیم داشت و اجرای گروه کودکان برای شعر ای ایران استفاده خواهد شد، گفت: اجرای مسابقات هنری، افتتاح هشتمین کتابخانه سیار روستایی و نخستین کتابخانه سیار روستاهای سهبل العبور را خواهیم داشت.

رئیس کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر گلستان با بیان اینکه جشنواره لبخند‎های ماندگار را در 18 بهمن ماه برگزار خواهیم کرد، گفت: برگزاری جشنواره اقوام و آداب روسوم گلستان در شهرستان دلند که همراه با نقاشی، نمایشگاه صنایع دستی خواهد بود، افتتاح مرکزی فرهنگی و هنری گالیکش ، پرواز بادبادک‎ها در مراوتپه، افتتاح پایگاه کانون در اینچ‎برون، برگزاری جشنواره مشعار و طنر ادبی به صورت استانی از دیگر برنامه‎های ما در ایام الله دهه فجر است.

سیفی بیان داشت: به دنبال این هستیم که در ایام الله دهه فجر کودکان و نوجوانان حضور پررنگی داشته باشند بر این اساس یک کارگاه سیار نقاشی را در روز راهپیمایی در نظر گرفته‎ایم.

وی با بیان اینکه 39 نمایش سیاره در روز راهپیمایی خواهیم داشت، گفت: در شهرستان‎ها برنامه‎های مختلفی داریم ساخت ادمک‎های استکباری، خاطرنویسی، جشنواره بومی و محلی نمایشگاه روزشمار انقلاب، فستیوال فیلم، نغمه‎های کودکانه و شعر خوانی، زنگ انقلاب و نقاشی، پرواز بادبادک‎ها از دیگر برنامه‎های است که در ایام الله دهه فجر برگزار می‎شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها