داديار دادسراي نظامي استان زنجان:

پليس بيشترين ارتباط را در بين نيروهاي مسلح با اقشار مختلف جامعه دارد

پليس بيشترين ارتباط را در بين نيروهاي مسلح با اقشار مختلف جامعه دارد و رعايت احترام متقابل بين پليس و مردم، موجب اعتماد عمومي و تحقق شعار مردم داري پليس مي شود.
کد خبر: ۸۶۲۵۵۲۴
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در راستاي پيشگيري از جرائم و آشنايي كاركنان انتظامي شهرستان زنجان با قوانين و مقررات و آئين دادرسي جديد، جلسه اي با حضور داديار دادسراي نظامي استان زنجان و جمعي از كاركنان انتظامي شهرستان زنجان در محل نمازخانه كلانتري 12 زنجان برگزار شد.

داديار دادسراي نظامي استان زنجان در جمع كاركنان فرماندهي انتظامي شهرستان زنجان با تقدير از زحمات و تلاش هاي پليس در تامين امنيت گفت: اقتدار و داشتن محبوبيت در بين مردم از مسير احترام به قانون مي گذرد.

رحمان آقايي افزود: پيشگيري و درمان جرم در اولويت کاري پليس قرار دارد .

وی اظهار داشت: مهم ترين رکن در رعايت حقوق شهروندي، عدالت اجتماعي است.

آقايي با اشاره به اينكه پويايي ضابطان در امر شناخت قوانين ضمن پيشگيري از وقوع جرم به واسطه ارتباط مستقيم با مردم،موجب عملکرد صحيح آنان مي شود، ادامه داد: قانون مهم ‌ترين منبع تعيين جرايم و اجراي مجازات است و آشنايي ضابطان قضايي با حقوق شهروندي امري ضروري است.

داديار دادسراي نظامي استان زنجان گفت: پليس بيشترين ارتباط را در بين نيروهاي مسلح با اقشار مختلف جامعه دارد و رعايت احترام متقابل بين پليس و مردم، توجه به رعايت اصل تكريم در مناسبات انساني و روابط اجتماعي موجب اعتماد عمومي و تحقق شعار مردم داري پليس مي شود.

ارسال نظرات