رئیس ستاد کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد گفت: پارتی‌بازی از مهم‌ترین مصادیق منکرات در جامعه است.
کد خبر: ۸۶۲۵۵۴۴
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
سرهنگ محمد نصیرزاده در سومین دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در یاسوج اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و اجرای آن وظیفه همه آحاد مردم است.

رئیس ستاد کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد بر نهادینه شدن این امر مقدس در جامعه با رعایت تمامی اصول و فنون تاکید کرد و افزود: خانواده‌ها باید همت و تلاش بیشتری جهت احیای این امر در جامعه داشته باشند.

وی به منکرات متعددی که امروزه در جامعه اتفاق می‌افتد اشاره کرد و یادآور شد: رشوه‌گیری، پارتی‌بازی، حق‌خوری، بدحجابی و عدم رعایت شئونات اسلامی نمونه‌های بارزی از منکراتی است که هر روزه شاهد آنها هستیم.

نصیرزاده بر تلاش جهت برپایی معروفات و جلوگیری از منکرات تاکید کرد و گفت: اگر هر کس خودش را امر به معروف و نهی از منکر کند جامعه از منکرات پاک شده و آرامش برای همه افراد ایجاد خواهد شد.

سعید فتاح‌زاده نیز در این دوره، امر به معروف را فریضه‌ای فراموش شده عنوان و ابراز کرد: ازدواج بهترین و مقدس‌ترین معروفی است که از بروز بسیاری منکرات جلوگیری می‌کند.

مربی عقیدتی سیاسی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نداشتن شغل، مسکن و عدم توانایی در تامین امکانات اولیه زندگی را مهم‌ترین مشکلات جوانان دانست و تصریح کرد: مسئولین و دولت باید با حمایت جوانان شرایط ازدواج و تشکیل زندگی را برای آنان فراهم کنند.

وی ریشه بسیاری از انحرافات و آسیب‌های اخلاقی را مجرد ماندن جوانان دانست و خاطرنشان کرد: ازدواج به موقع جوانان جلوی بسیاری از انحرافات و آسیب‌های اجتماعی را گرفته و انحرافات اخلاقی را در جامعه کاهش می‌دهد.

ارسال نظرات