خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان قزوین:

70درصد جامعه فرهنگیان قزوین عضو بسیج هستند

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین با بیان اینکه نزدیک به 16 هزار نفر فرهنگی در این استان دارد، گفت: 70 درصد جامعه بسیج فرهنگیان استان قزوین عضو بسیج هستند.
کد خبر: ۸۶۲۵۵۷۱
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

رضا ابراهیمی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قزوین با بیان اینکه برگزاری حلقه‌های صالحین فرهنگیان با حضور مربیان و سرگروهان و جلسات شورای قشر فرهنگیان از جمله برنامه‌هایی به شمار می‌رود که به صورت مرتب هر ماه صورت می‌گیرد، اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه فصل انتخابات قرار داریم در این جلسات شاخصه‌های یک نماینده مطلوب از نظر امام راحل و رهبری برای فرهنگیان عنوان می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر 15 اداره آموزش و پرورش به انضمام اداره‌کل در سطح استان قزوین وجود دارد که 15 کانون بسیجیان فرهنگی در بخش برادران و چهار کانون بسیجیان فرهنگی در بخش خواهران در این کانون‌ها فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین با بیان اینکه نزدیک به 16 هزار نفر فرهنگی در این استان وجود دارد، اضافه کرد: 70 درصد جامعه بسیج فرهنگیان استان قزوین عضو بسیج هستند و فعالیت‌های بسیج را پیگیری می‌کنند؛ البته برخی از فرهنگیان در قالب بسیج‌های محلات و اساتید عضو هستند.

ابراهیمی بیان کرد: توجیه فرهنگیان به رسالت بسیج در آموزش و پرورش و پیگیری تحول بنیادین آموزش و پرورش که از سال 90 ابلاغ شده از موضوعاتی است که در جلسات شورای بسیج مطرح شده و راهکارهای برای عملیاتی کردن این رویکردها ارائه می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین در هفته بسیج ادامه داد: برگزاری همایش اقتدار فرهنگیان بسیجی با حضور مسئولان استانی و همایش روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور از جمله برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج بود.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین برگزاری مجمع بسیج فرهنگیان، جشنواره‌های علمی و تجلیل از فرهنگیان فعال این استان را از دیگر برنامه‌های اجرا شده در هفته بسیج از سوی سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین عنوان کرد.

این مسئول از تعامل سپاه صاحب‌الامر (عج) و بسیج استان قزوین در راستای تعاملاتی که با سازمان بسیج فرهنگیان دارند، تشکر کرد.

1001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار