زئیس سازمان بسیج مستضعفین: آمریکا، ناوهای هواپیما بر بزرگ دارد اما در مقابل ملت ایران کاری از این ناوها ساخته نیست به همین دلیل به استراتژی نفوذ در ملت ایران دل بسته است، تا بتواند مقاومت ملت ایران را شکسته و از پشت خنجرش را فرو کند.
کد خبر: ۸۶۲۵۵۷۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش به نقل از  پایگاه اینتر نتی بسیج، سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در راستای بازرسی و نظارت بر روند اجرای مأموریت های بسیج در سپاه های استانی، به همراه هیئت نظارت ستاد سازمان بسیج از دو پایگاه و یک حوزه مقاومت ناحیه مالک اشتر سپاه حضرت رسول (ص) تهران بزرگ بازدید کردند. 
 
 
صبح امروز در بازدید از پایگاه مقاومت بسیج جزیره مجنون در مسجد حضرت اباالفضل(ع) حوزه 319 خاتم الأنبیاء، فرمانده پایگاه، مسئول فرهنگی و مسئول صالحین پایگاه از اقدامات و فعالیت های بسیجیان این پایگاه گزارشی ارائه کردند.   
 
 
سردار نقدی با خوب ارزیابی کردن فعالیت های این پایگاه تأکید کرد: همدلی، صمیمیت، همراهی و تعامل اعضای بسیج با امام جماعت مسجد، بسیار راهگشا و تکامل دهنده است، چرا که حضور امام جماعت در فعالیت های بسیج به عنوان پدر معنوی پایگاه مقاومت، زمینه هدایتگری و تربیت سازنده اسلامی را هرچه بیشتر مهیا می کند.
 
 
وی با تأکید بر نقش تربیتی و فرهنگ ساز مساجد در جامعه اسلامی افزود: این مسجد است که سرای فرهنگی جامعه اسلامی است؛ چراکه در مسجد است که زمینه افزایش معرفت دینی، تربیت اسلامی، اخلاق مداری و بصیرت دینی و سیاسی فراهم است. باید به این جایگاه و نقش مهم توجه ویژه ای داشت. 
 
 
در ادامه این نظارت، هیئت بازرسی ستاد سازمان بسیج مستضعفین، در پایگاه مقاومت مرصاد مسجد رضویه واقع در محله افسریه تهران حضور یافت و مسئولین این پایگاه مقاومت مشروح گزارش اقدامات و ابتکارات خود را ارائه کردند. 
 
 
سردار نقدی بر اقتدار آفرینی پایگاه های مقاومت بسیج در کشور تأکید کرد و گفت: پشتوانه واقعی مقام معظم رهبری، مردمی ولایتمدار و ایثارگر هستند که با عشق و علاقه و داوطلبانه در بسیج سازماندهی و متشکل شده و در اوج آمادگی برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی، در صحنه هستند. 
 
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین نقش حلقه های تربیتی را در جذب جوانان به مسجد و عمق بخشی اعتقادات بسیار مهم و کلیدی خواند و خاظر نشان کرد: تکلیف در پایگاه بسیج این است که آحاد بسیجیان به خصوص نوجوانان و جوانان لحظه ای رها نشوند و در حلقه های تربیتی سازماندهی شده و با هدایت یک فرد خبره و لایق که شرایط سرگروهی را دارد، رشد داده شده و روزبه روز بر عمق معرفت دینی، سیاسی، اجتماعی و اخلاقی آنها افزوده شود. 
 
 
پس از بازدید از حوزه مقاومت 319 خاتم الانبیاء(ص) سردار نقدی و هیئت همراه در برنامه ماهانه عاشقان ولایت ناحیه مالک اشتر حضور یافتند. 
 
 
پس از استماع گزارش فرمانده ناحیه، ابتدا سردار نقدی، فرصت را در اختیار بسیجیان حاضر در جلسه قرار داد و این افراد که عمدتاً از مسئولین صالحین پایگاه ها و حوزه های مقاومت بودند، خیلی صمیمانه و بی پیرایه، انتقادات، نظرات و پیشنهادهای خود را مطرح کردند. 
 
 
جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، در پاسخ به سؤال یک بسیجی که خواستار راه اندازی واحد جنگ نرم در پایگاه شده بود، گفت: در جنگ سخت هدف یا از بین بردن نفر، تجهیزات و توان دشمن است و یا گرفتن زمین از آن و این قابل ارزیابی است. اما در جنگ نرم هدف یارگیری از مردم است. 
 
 
وی ادامه داد: در پایگاه مقاومت، بسیجی برای خدا از میان مردم یارگیری می کند، از آن طرف نیز جبهه باطل به رهبری آمریکای مستکبر تمام توان، استعداد، امکانات و ابزار خود را بکار بسته تا هرچه بیشتر در میان ملت ایران نفوذ کند و برای شیطان یارگیری کند. 
 
 
سردار نقدی هر پایگاه مقاومت بسیج را واحد جنگ نرم دانست و افزود: با این نگاه هر پایگاه مقاومت باید تا جایی که می تواند بسیجی جذب کند و مردم را برای حفظ نظام اسلامی و ارزش ها سازماندهی کرده و بصیرت مندانه آمادگی ها را بالا ببرد. 
 
 
وی کمیت همراه با کیفیت و عمق بخشی را مشخصه اصلی بسیج دانست و اظهار داشت: کمیت در بسیج موضوعیت دارد، چرا که هرچه بیشتر افراد در بسیج سازماندهی شوند، امکان نفوذ دشمن کمتر می شود.   
 
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به سؤالی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر، گفت: کارکرد اصلی پایگاه بسیج اصلاح محله است؛ اگر نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر کوتاهی شود، جامعه پر از فساد و تباهی می شود و وظیفه بسیجیان این است که با احساس مسئولیت و دلسوزی، با یادگیری مهارت و بکار بستن روش صحیح و مؤثر، به انجام این فریضه الهی اهتمام داشته باشند. 
 
 
سردار نقدی به شکست آمریکا در مقابل ملت ایران در جنگ سخت، توطئه تروریسم و جنگ اقتصادی، اشاره کرد و گفت: امروز دشمن قسم خورده ملت ایران یعنی آمریکا، ناوهای هواپیما بر بزرگ دارد اما در مقابل ملت ایران کاری از این ناوها ساخته نیست به همین دلیل به استراتژی نفوذ در ملت ایران دل بسته است و تمام توان خود را برای این امر بکار بسته تا بتواند مقاومت ملت ایران را شکسته و از پشت خنجرش را فرو کند. 
 
 
وی بر اهمیت حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی تأکید کرد و اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری تأکید کردند، باید فردی را انتخاب کرد که کشور را در مقابل بیگانه نفروشد؛ آنهایی که استکبار ستیز و ولایت مدار هستند و دنبال باندهای ثروت و قدرت نیستند؛ اما آن کسانی که چشمشان به غرب است و به آن امید بسته اند، نفوذی دشمن هستند، مراقب باشید به آنها رأی ندهید.      
 
 
 رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان سخنان خود تأکید کرد: به لیست هایی که از منابع معتبر و مطمئن و انقلابی ارائه می شوند، اعتماد کنید و در تهران در برگه رأی خود در خبرگان به 16 نفر و در مجلس شورای اسلامی به 30 نفر رأی بدهید. 
 
  انتهای پیام/
ارسال نظرات