جانشین تیپ 12 قائم (عج) سمنان گفت: تیپ 12 قائم (عج) در همه عرصه‌ها خط‌شکن بوده و این امر در عمل است.
کد خبر: ۸۶۲۵۶۱۸
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، ابوالفضل پریمی در جمع رزمندگان تیپ 12 قائم (عج) سمنان اظهار داشت: تیپ 12 قائم (عج) سمنان با داشتن تعداد زیادی گردان رزمی و همچنین گردان‌های پشتیبانی رزم و واحدهای خدماتی و مهندسی در عملیات کربلای 5 شرکت کرد.

وی افزود: این عملیات برای شکست دشمن در مناطق گسترده‌ای از جبهه‌های نبرد طراحی شد و تیپ 12 قائم (عج) سمنان در این عملیات با 5 هزار و 200 نفر نیرو شرکت کرد.

جانشین تیپ 12 قائم (عج) سمنان با اشاره به اینکه 260 نفر از رزمندگان این تیپ در عملیات کربلای 5 به شهادت رسیدند، اظهار داشت:‌ تعدادی از این شهیدان به‌عنوان فرماندهان و مسئولان شاخص از جمله شهید محمدعلی مشهد فرمانده گردان روح‌الله، شهید عبدالله شهروی فرمانده گردان امام سجاد (ع)، شهید حسین غنیمت‌پور جانشین گردان کربلا و همچنین شهید احمد صادقی فرمانده گردان زرهی این تیپ بوده‌اند.

پریمی گفت: در این عملیات، ماشین جنگی دشمن متلاشی شد و این به مدد همت فرماندهانی بود که خود جلوتر از نیروها چون شیر وارد معرکه می‌شدند و نیروها را تا قلب دشمن به پیش می‌بردند.

جانشین تیپ 12 قائم (عج) سمنان افزود: یاد شهیدان باید همواره در ذهن و قلب ما زنده باشد و این شعار نیست؛ بلکه نیرویی الهی که انگیزه‌ها را زنده و ایمان را مستحکم می‌کند و کسی این را درک می‌کند که یا صفای جبهه‌ها را دیده باشد و یا شهدا را ولی‌نعمت خود بداند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها