خبرهای داغ:
سرهنگ بهشتی راد گفت: در طول دوران پر افتخار انقلاب اسلامی هر جایی که ما دربرابر ابر قدرتها کوتاه امده ایم جسارتها و خباثت های آنها بیشتر شده است
کد خبر: ۸۶۲۵۶۲۱
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه، سرهنگ سعید بهشتی راد درمراسم هیئت عاشقان ولایت در جمع بسیجیان و اساتید و مربیان شهرستان پاوه گفت: در طول دوران پر افتخار انقلاب اسلامی هر جایی که ما دربرابر ابر قدرتها کوتاه امده ایم جسارتها و خباثت های آنها بیشتر شده است.

وی به دستگیری تفنگداران آمریکایی به دست نیروی دریایی سپاه اشاره کرد و گفت: حفظ اقتداو کیان انقلاب اسلامی  یکی از وظایف سپاه پاسداران می باشد و آمریکا همیشه در حال بررسی اقتدار انقلاب اسلامی می باشد و فرستادن این قایق های جنگی نمونه دیگری از این حرکت می باشد که با هوشیاری جوانان سپاه پاسداران اقتدار ما در این شرا یط حساس و پسا برجام یک بار دیگر حفظ شد.

سرهنگ بهشتی راد  در ادامه به پیش بینی مقام معظم رهبری نسبت به مذاکرات هسته ای در روز برجام اشاره کرد  و ادامه داد: همانطور که معظم له پیش بینی کرده بود این پیش بینی نمو عینی پیدا کردوانها به بهانه های دیگر دست به تحریم های مختلف زدند  بنابراین دولتمردان نباید زیاد به وعده های غرب اعتماد نمایند.

وی در ادامه به انتخابات پیش رو پرداخت و گفت: ما به کسی رای نخواهیم داد که در اردوگاه دشمن باشدیا در طیف و گروهی است که اهداف دشمن در آن دنبال می شود. به کسی رای میدهیم که عزت اسلام ،نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزت مردم را با شکم معامله نکند.


ارسال نظرات