گازرسانی برای تمامی روستاهای بالای 20 خانوارتا پایان سال 96 و احداث شهرک IT در استان زنجان، احداث شهرک صنعتی از جمله برنامه های دولت در جهت محرومیت زدایی استان زنجان است.
کد خبر: ۸۶۲۵۶۳۹
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مراسم جشن پیروزی مذاکرات هسته ای و اجرای سند برجام در محل سالن همایش های دبیرستان استاد شهریار شهر نیک پی با حضور بخشدار، ریاست آموزش و پرورش، شهردار شهر نیک پی، فرهنگیان و دانش آموزان منطقه برگزار گردید.

بخشدار منطقه ی زنجانرود با تبریک پیروزی بزرگ ملت ایران با حمایت های مقام معظم رهبری و دیپلماسی قوی و هوشمندانه ی دولت تدبیر و امید، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ما توانستیم در تمامی عرصه ها بر قله های اقتداربایستیم ومایه ی افتخار است که اکنون تکنولوژی نظامی قدرتمندی که ما در اختیار داریم، حاصل تلاش شبانه روزی جوانان غیور این مرز وبوم است.

مجتبی نوری افزود: با تلاش های ملت و رهنمودهای مقام معظم رهبری و مدیریت رئیس جمهور، دستاوردهای هسته ای حفظ و و تحریم های ناجوانمردانه علیه کشورمان لغو شد و تمام دنیا فهمید که با زبان زور و تحریم نمی توانند در برابر ملت شریف ایران قرار بگیرند.

وی در ادامه پس از قرائت متن کامل پیام ریاست جمهوری در مورد اجرای سند برجام، به ارائه گزارش مختصری از عملکرد دولت تدبیر و امید پرداخت و گفت: با وجود تحریم های ظالمانه این دولت توانسته در زمانی که بهای نفت به کمترین مقدار خود رسیده است با برنامه ریزی های لازم و مدنظر قراردادن اقتصاد مقاومتی مسیر پیشرفت و ترقی را در پیش گیرد.

نوری همچنین به موفقیت های حوزه ی سلامت کشور اشاره کرد و گفت: اکنون بیشتر هزینه های درمانی توسط دولت پرداخت می شود.

بخشدار زنجانرود، گازرسانی برای تمامی روستاهای بالای 20 خانوارتا پایان سال 96 و احداث شهرک IT در استان زنجان، احداث شهرک صنعتی در روستای دره لیک و نیروگاه سیکل ترکیبی در چروک علیا را از جمله برنامه های دولت در جهت محرومیت زدایی و پیشرفت استان زنجان با همت دولت مردان این استان برشمرد.

ارسال نظرات