مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان از منصور نوروزی مربی سازنده تیم ملی ووشوی ایران تجلیل کرد.
کد خبر: ۸۶۲۵۶۶۱
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان یا هئیت همراه و اعضای هیات ووشوی استان زنجان و شهرستان خرمدره دیداری با منصور نوروزی مربی تیم ملی ووشو در شهرستان خرمدره از توابع استان زنجان از وی تجلیل و تقدیر به عمل آورد

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از منصورنوروزی به عنوان مربی توانا و سازنده گفت: وظیفه همه ما بر این است که با حمایت ها زمینه گسترش و حفظ چنین مربیانی را رقم بزنیم

سید ارسلان حسینی نقش مربی را مهم دانست و کار مربی گری فراتر از آموزشهاست چرا که با روح و فکر و جسم افراد ارتباط دارد و از این رو وظیفه مربی بسیار سخت و پیچیده است . مربی باید همواره در حال ارزیابی کار و شخصیت خود باشد.

وی در پایان از زحمات منصور نوروزی درمربی گری ووشوی تیم ملی و شهرستان خرمدره تشکر کردند و از باشگاه ورزشی ووشوی منصور نوروزی و از نزدیک با ورزشکاران دیدار کردند و از زحمات این مربی توانمند و مجموعه هیات ووشوی استان و شهرستان قدردانی کرد و ابراز داشت : اداره کل جهت حمایت از باشگاه مورد نظر در جهت رشد و شکوفایی بیشتر این رشته در این شهرستان حداکثر همکاری را خواهد کرد.

گفتنی است، دراین دیدار با اهدای لوح و هدیه از سوی مدیر کل استان از زحمات و تلاشهای منصور نوروزی در امر مربی گری تیم ملی ووشو قدردانی و تجلیل شد.

ارسال نظرات